Mijn zoontje van 28 maanden draagt 86/92. Hij loopt nog niet maar kruipt als de beste Alleen nu met het mooie weer vaak thuis in de tuin en op de crèche ook. Zijn spijkerbroeken gaan er snel aan. Kapotte knieën. Nu was ik gisteren al op zoek naar van die knie appeltjes maar niet gevonden vooralsnog. Online vond ik wel wat adressen maar die zijn zo groot. En zouden jullie dan voor die opstrijkdingen kiezen of naaien? Dat laatste lijkt me steviger. Iemand een idee waar ik ze kan kopen? Winkelketen of online? Thanx!
Opstrijkbare spijkerstof kniestukken zijn gewoon bij de Hema te koop. Je vindt ze bij de fournituren. Langer en heter opstrijken dan op de verpakking staat en je krijgt ze er niet meer af hoor.
Ja die heb ik ook gezien maar ik zocht eigenlijk van die gezellige appeltjes/figuurtjes. En die van de Hema zijn ook erg groot. Nou kan ik die wel op maat knippen natuurlijk als ik niks anders vind.
Hier hetzelfde probleem. Zoon is 25 maanden en loopt ook nog niet. Hij zit op een kdc en speelt graag buiten daar. Probleem is dat het daar ook vaak modderig is. Hij krijgt een tuinbroek over zn gewone kleding aan en als het wat kouder is een overall.
Bij de action hebben ze er ook (liggen hier bij de knutselspullen). Anders inderdaad markt of stoffenzaak