Wat vinden jullie van deze kleur, hier verschillen de meningen nogal Bekijk bijlage 518249 Bekijk bijlage 518250
Ik heb naar de foto's gekeken zonder naar de andere commentaren te kijken. En mijn eerste ingeving is: grijs/blauw.
Dit inderdaad, je zoontje is nog jong en uiteindelijk zal de kleur wel duidelijk worden. Ik had vroeger een oppaskindje die de ene keer blauwe ogen had en de andere keer bruin. Is uiteindelijk bruin geworden, denk bij jouw zoontje ook.
Buitenste deel blauw met een bruin 'zonnetje' in het midden. Ik heb ook zoiets, maar dan groen/grijs er omheen. Hoe groot het zonnetje is, hangt van de lichtsterkte af. Als het donker is, wordt ie groter en lijken mijn ogen bruiner. Als het licht is, lijken mijn ogen groener.
Kan het nog veranderen? Dacht dat het met tien maanden wel ongeveer blijvend was. Op zich lig ik er nog niet zo wakker van welke kleur het gaat worden maar iedereen om ons heen vind het blijkbaar nogal belangrijk 😂😂
Volgens mij kan de kleur zelfs nog wel veranderen totdat ze twee zijn. Ik vermoed dat ze bruin gaan worden, ze zijn best donker.
Mag ik je topic even misbruiken? Ik ben wel benieuwd wat jullie van de ogen van mijn oudste zeggen. Daar zijn de meningen ook nogal over verdeeld. Welke kleur zien jullie? Bekijk bijlage 518255