Zoals de titel het al zegt; ik ben zwanger van ons 2e kindje. Is het leuk/gebruikelijk om dochter (bijna 2,5) al laten te trakteren (na 12 weken😉 op het kdv? Of alleen als broertje/zusje geboren is?
Ik geloof dat het gebruikelijk is wanneer het kindje is geboren. Maaaarrr, wanneer je met 12 weken wilt trakteren, prima toch!
Ik zou het pas na de geboorte laten doen. Al is het maar omdat 9 maanden (oké, zes na 12 weken ) voor een peuter oneindig lang is. Ik zou het dus ook na de 12 weken nog even zonder al te veel nadruk houden en pas als het echt zichtbaar wordt er voor je dochter meer mee bezig zijn, zeg maar.
Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord. Vaak trakteren kinderen wel als ze een broertje of zusje eenmaal daadwerkelijk hebben gekregen.
Ik heb het na de geslachtsbepaling gedaan met 16 weken. Toen ook pas op het kdv ed. Verteld. Geen idee wat gebruikelijk is maar ik vond het gewoon leuk en m'n dochter ook 😄
Eh nee, je dochter heeft nu nog niet zoveel te vieren toch? Heb het echt nog nooit gezien dat iemand het deed en eerlijk gezegd vind ik het nogal over the top.... Als je nou zelf op je werk trakteert kan ik nog inkomen. Maar je peuter laten trakteren?denk dat geen kind daar snapt waarom ze nou iets krijgen. Baby? Er is toch nog helemaal geen baby?