Ik voel me beroerd

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Of het door de warmte komt of toch wat anders? Maar ik voel me flink beroerd. Ik zit met een fleecedekentje om me heen en kippenvel op mn armen, terwijl het hier 25 graden binnen is. En ik heb knallende hoofdpijn, ben erg moe/flauw en ben misselijk.
    Ik heb alleen nooit, echt nooit last van de warmte. Ja, als het 36 graden is buiten doe ik rustig aan en zoek ik ook de verkoeling wel op, maar beroerd ben ik er nog nooit van geweest. Misschien door de combi met borstvoeding en een baby die extra drinkt? Ik heb vandaag wel goed gegeten en gedronken en ben amper buiten geweest, dus het moet echt van de afgelopen 2 dagen zon en zwemmen zijn geweest.
    En daarnaast heb ik veel last van mn bekken, doordat ik gister mn zoon veel heb getild (arme jongen heeft zn eerste blaar op zn voet) en heb al 2 weken last van de aanhechtingsspieren boven mn knieen, waardoor bukken erg pijnlijk is.
    En ik ben alleen thuis met 2 kinderen, heb niemend die even kan helpen nu helaas, dus ik moet wel door :(

Zo, even mn ei kwijt, dat lucht in elk geval op.

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Dank jevor de link. Ik denk het idd ook.
    Probeer de tips op te volgen maar even koud douchen is nu geen optie, een koele ruimte, tja dan moet ik in de koelkast gaan zitten vrees ik :).
    Maar heb wel even een hydrofiel nat gemaakt en alle blote plekken gedept ermee en nog extra gedronken

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier een lotgenoot. Sinds gisteravond hele erge hoofdpijn en vanmorgen kon ik mijn ogen niet openen en opstaan. Ik voelde me heel raar en slap. Ik heb wat gekregen van de huisarts maar het helpt nog niet.
    Gelukkig gaat het nu iets beter. Het scheelt ook dat mijn kinderen er nu niet zijn. Die heb ik gister na mijn werk bij m'n moeder gebracht en die zijn daar blijven slapen. En vandaag na mijn werk zou ik ze ophalen. Maar ik heb me ziekgemeld dus straks als mijn man van werk komt dat haalt hij ze op. Ik kan ook niet een uur heen en een uur terug rijden in deze staat.
    Beterschap! Hopelijk knap je snel op.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik zou een tijdje uit de zon blijven hoor, dus niet gelijk weer in de zon gaan zitten wanneer je je beter voelt. Heb ik wel gedaan en gelijk weer ziek. Dus even twee of drie dagen uit de zon.

6. Pbmama

Pbmama Actief lid

10 mei 2016
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hier thuis een zieke dochter, ze heeft hoge koorts en voelt zich erg beroerd. Net bij de huisarts geweest maar die vermoed een griepje is.

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Goh..ik wil de hele dag al een topic openen omdat... ik me ziek voel. En vooral zielig.

Woensdag ben ik naar het zwembad geweest. Hoewel al goed voorgekleurd ben ik op mijn rug flink verbrand. Gisteravond kreeg ik koorts en dat houdt de hele dag al aan. Koud..warm zweten als een gek. En gewoon niet lekker. Tegen heug en meug een kop bouillon gedronken en veel water. Mijn hele lijf doet zeer. En net als bij jou ts: knieën, bekken etc. Het lijkt een griep. Alleen zo jammer dat ik vorige week dinsdag al snot verkouden werd en ook al dagen lamlendig op de bank heb gelegen. Die week ervoor ook al wat last van mijn keel. Ik was woensdag net weer wat hersteld enzo. Kennelijk heeft die warmte net iets teveel van het goede gedaan. Ik heb "guk" dat mijn dochter 3 weken bij haar vader is. En ook weer niet. Want ik ben ook over emotioneel en nh mis ik haar zo vreselijk.

Ik denk griep..maar bevangen door de hitte in combi met verbrandt zijn is ook een optie.

8. Ik herken de klachten wel en had een paar weken geleden ook een zonnesteek.
    Dacht eerst aan griep maar later viel alles op zijn plek.

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Maar klachten die bij een zonnesteek horen, kunnen die ook iets later tevoorschijn komen of is dat meteen?

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Waarschijnlijk niet omdat je al een tijdje voedt, maar kan je borstontsteking hebben? Ik heb het een paar keer gehad en voelde me dan zoals je nu omschrijft.

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Denk dat het idd een zonnesteek was/is.voelde me gisteravond na een douche al veel beter en nu voel ik me ook aardig goed. Pijn in mn bekken is ook een stuk minder doordat ik rustig aan heb gedaan.
    Dat je je zo lamlendig kan voelen van de zon....

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Borstontsteking heb ik 1 keer gehad, bij mn oudste, maar dat was ook echt pijnlijk in mn borst en met een flinke rode plek en bult erin. Maar daar kan je je idd ook goed ziek van voelen

Deel Deze Pagina