Sinds van de week voel ik tijdens bewegen een klein knikkertje heen en weer schieten op de rand van m'n beugel bh...voel t niet continue en kan hem niet vinden als ik voel...ws omdat ie zo klein is en ik ook nog Es' kleine boobies heb Om deze reden twijfel ik nou een beetje of ik naar de ha moet of niet, t voelt ook maar als een klein rond iets wat langs t randje schiet...dacht vraag ff wat jullie denken...aangezien t dus maar klein is en onvindbaar...
T zit niet in m'n bh , voel t in m'n borst zitten...bij bepaalde beweging af en toe? Andere bh voel ik t ook..
Dan naar de huisarts, ja. Dat is de meest aangenomen persoon hiervoor. Misschien is het een opgezette klier, een stukje talg of whatever. Dat zou hij uit moeten zoeken
Gewoo even laten checken. Kan ook net zo goed een spier zijn, dat de beha roverheen "rolt" ofzo. Maar ik zou het zekere voor het onzekere kiezen. ?
Ik heb 'n keer een gerstekorrel (echt een flinke grote) gehad net onder m'n borst. Heb 'm er toen zelf uitgekregen, maar je kunt ook even naar de huisarts dat ie kijkt.
Ok meiden ga morgen dan voor zekerheid maar ff naar laten kijken, jullie hebben gelijk, denk niet dat t wat is maar misschien beter om dit ff bevestigd te krijgen, thanks!
Altijd effe laten checken... Ik had laatst ook zoiets, en heb een echo gehad. Bleek een goedaardig knobbeltje te zijn. Ben blij dat ik geweest ben, anders zit je zo in onzekerheid.