Knip 5 weken na bevalling pijnlijk??

Discussion in 'Na de bevalling' started by lovelyme, Feb 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Ik ben 5 weken geleden bevallen. Heb haast geen last gehad van mijn hechtingen en de knip. Alleen begint het sinds een aantal dagen wat pijnlijker te worden waar ze de knip gezet hebben? Lijkt ook ietsjes dikker.
    Wat kan dit zijn?? Of zou het kunnen zijn dat me ongesteldheid er aan zit te komen, noem maar wat :(

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik ben 4 weken geleden bevallen en bij mij lijkt het sinds 2 dagen ook pijnlijker. Normaal had ik alleen last van de knip na een uurtje lopen, maar nu zelf als ik heel de dag niets gedaan heb :(

Had zowiezo niet verwacht er zo'n last van te hebben ;)

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik heb wel 7 maand last gehad van die kl*te-knip!! Echt waar wat was ik daar klaar mee zeg.. bah!
    Het litteken was super gevoelig, dik, en ik dacht dat ik er altijd last van zou houden.
    Maar :) het is goed! Het lijkt of het nu goed is, zijn tijd heeft gehad en ik er geen last meer van heb.
    Dus geduld dames ;) haha
    maar komt goed!!

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hier ook wel 4 maanden denk ik last gehad van de knip. Jezus wat deed dat zeer, daarna werdt het dikker maar idd wat Flamingo zegt het komt goed ook al duurt het even en denk je dit komt nooit meer goed:) Dus houdt vol...:)

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,819
    19,128
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    De eerste dagen deed het echt VEEL pijn. Toen was het een paar weekjes bijna weg. Toen werd het weer een tijdje erger, vooral als ik op een dag wat meer had gelopen dan normaal. Nu (5,5 mnd verder) heb ik er bijna geen last meer van.

6. Sunshine84

Feb 28, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu 1,5 jaar en mijn knip voel ik nog steeds :S Is ook wat dikker, lijkt wel wild vlees ofzo! Kan ook geen string meer aan..
    Ligt er misschien ook aan omdat het flink ontstoken is geweest??

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Pfew! Wat ben ik blij dit te lezen!
    Ik dacht al dat ik zo'n rare was ;)
    Hier ook nog erg last van de knip.. Ik ben ook inwendig behoorlijk gescheurd; dacht juist daar meer last van te hebben maar dat is niet zo!
    Merk dat wanneer ik wat stresserig ben, ik ook meer last heb van de knip.. En de ene dag gaat het wat beter dan de andere..

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    ''Fijn'' om te horen dat het niet aan mij ligt.
    Het is eigenlijk wat he dat je er zolang last van kan houden.
    Ik heb nu de laatste 2 dagen minder last ervan, maar hou dus wel in me achterhoofd dat het wel weer terug kan komen als ik jullie bovenstaande verhalen zo lees.
    Is natuurlijk ook niet niks wat er gebeurd is.

Share This Page