Chebu, hoi! Bij de oudste ben ik flink ingeknipt ivm zeer groot hoofd. De tweede bleek net zo'n groot hoofd te hebben (zelfde omtrek) maar een knip was niet nodig. Ik ben wel ingescheurd op mijn oude litteken, maar dat is uitstekend genezen. Na een week zat ik alweer op de fiets.
Bij de eerste een knip gezet ivm vacuum. Behoorlijk last van gehad in de kraamtijd, maar daarna bijna niet meer. Bij de tweede ook een knip gezet. Weer last van gehad tijdens de kraamtijd..... Daarna ook wat meer. De knip is niet op dezelfde plek gezet als de eerste. Bij de derde weer een knip gezet (zonder verdoving of wee...) Heb tijdens de kraamtijd de hechtingen los laten knippen, ik werd er helemaal gek van... Knip was ook heel lelijk gehecht ipv de randen tegen elkaar zat het een beetje over elkaar heen. Tot op heden heb ik er nog steeds last van. Vooral met fietsen, of het dragen van strak ondergoed. Ik ga er maar vanuit dat er nu weer een knip gezet wordt, heb alleen niet meer veel huid over zonder littekens daar...
@Margreet, hoooooi! Jullie verhalen geven me hoop. Zag het echt even niet zitten, weer een knip, ruptuur en langzaam herstel. Maar ik lees overal dat het niet zo hoeft te zijn! Kijk nu weer positief naar de bevalling.