Knip jij je partners haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

3. 2jees

2jees Niet meer actief

#183 2jees, 15 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2014
    Ziet het niet zo goed hoor!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oww netjes

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Dank ;)

Geloof dat de gemiddelde Nederlander het ook niet ziet ;)

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.812
    9.319
    113
    Gelderland
    Het haar van mijn vriend niet maar van de 2 jongens wel. Ik heb een kappersopleiding gedaan maar nooit veel ervaring opgedaan. Beetje knippen lukt dus wel;) Mijn schoonzus ik kapster en die knipt mijn vriend en mij. Mijn kinderen doet ze soms (ze komt altijd in de avond) als het uitkomt.

7. Ja hoor, ik wel. Dat van m'n vriend en dat van onze zoon. Met de keukenschaar of de knutselschaar, welke 't dichtst bij ligt :D Als er gel in zit, ziet het er prima uit. We kunnen geen boodschappentripje maken zonder oude vrouwtjes tegen te komen die onze zoon vertellen hoe prachtig z'n haar wel niet is en die vragen 'of ze even mogen voelen' (hanenkam) ;)

Na de eerste keer knippen vroeg m'n moeder m'n vriend overigens of hij in één of andere machine terecht was gekomen. Tegenwoordig vraagt ze of hij naar de kapper is geweest. En mijn moeder is goudeerlijk, die zou het echt wel zeggen als hij er verknipt (ha-ha) uitzag. Oefening baart kunst, denk ik :cool: Het zal ongetwijfeld niet perfect zijn, maar ik zie ook de problemen niet bij de foto's die hier gepost zijn.

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mijn vriend wilt zijn haar laten groeien. Elke kapper heeft zijn haar vergalt en vertrouwt alleen mijn zusje om zijn haar te knippen maar ja, die woont ook ver weg :p

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig niet voor mijn vriend:D, mijn knipkunsten zijn nogal scheef

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee, daar begin ik niet aan:D

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn man heeft lang haar, die laat het door mijn zus (kapster) bijpunten enzo.

De kapper voor mijn jongens kost hier maar 9 euro per kind. Ik ga daarvoor niet lopen knippen. Ik ben er niet handig in, het is mijn ding niet, dus ik blijf er vanaf. Ze gaan zo'n 1x in de 1,5 maand. Soms bij mijn zus, maar ook vaak bij de kapper hier.

12. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Teun is gisteren door onze thuiskapper geknipt. Zijkanten en achterkant wat korter, zodat niet alles meer 1 lengte heeft en hij wat minder 'pleeborstel' is (sorry Teun!!).
    Vinden jullie dit dan beter?

13. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    ik knip het haar van mijn man wel aangezien die altijd kort heeft tondeuse standje 3 dus ik vind het zonde om dat door de kapper te laten doen scheeld weer 10 piek en het ziet er hetzelfde uit als bij de kapper

14. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik knip ook geregeld de haren hier. Als ze van de kapper terugkomen hebben met name mijn man en mijn zoon dat ze nog allerlei pieken blijken te hebben die ik vervolgens moet bijknippen. Dus knip ik ze net zo lief direct zelf. Het enige nadeel vind ik de berg met haren op de grond waar altijd doorheen gelopen wordt ;)

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik heb net mijn oudste zoon ook weer gedaan..
    Moet wel zeggen het model heeft de kapster erin geknipt, en ik doe alleen de zijkanten met de tondeuse, want die hoort zeg maar heel kort ( standje 1) dus dat is ook niet zo moeilijk. Maar die zijkanten groeien zo hard, dat ik het gewoon tussendoor ook doe

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nanni foeiii :p bel je mij toch ff ;) (beetje ver alleen hehe)

Deel Deze Pagina