Ja ik zie het verschil. Op deze foto zit er namelijk wel model in. De zijkanten en achterkant zijn korter dan bovenop. Ik zie op deze foto ook dat zijn contouren, netjes zijn afgewerkt, dus geen lange bakkebaardjes. Ik persoonlijk, vind een geknipt model (door de kapper) er veel mooier en netter uit zien. Doe je er ook wel eens gel in? Want eigenlijk vind ik dat wel een "must" bij kort haar. Edit: zie net dat je er weleens gel in doet maar dat het dan uitzakt. Tip: Koop een goede stevige gelwax van de kapper want in drogisterijproducten bestaan de finishingproducten voor de helft uit water, dus het is logisch dat daar bijna geen stevigheid in zit.
Nee hoor mijn man en kinderen worden geknipt door de kapper, altijd een ander model. Van mijn buurvrouw weet ik dat dienhet zelf doet maar ik vind het niet mooi, altijd dezelfde kapsel (9van de 10keer tondeuse eroverheen) en je ziet gewoon dat het zelf gedaan is...zonde want haar man en zoon hebben knappe koppies. Ik zou het zelf nooit doen in ieder geval
Het lijkt een beetje of hij een "borstel" op zijn kruin heeft,dan is het voor een doe-het-zelver ook niet gemakkelijk om er wat van te maken. Ik zou eens een andere kapper proberen,iemand die echt van de hippe kapsels is. Beetje wax of gel doet vaak ook wonderen idd
Klopt idd, het haar op zijn kruin staat rechtop . Ik heb zelf 'kappers-wax' dus daarmee kan ik het natuurlijk wel eens proberen. Oke, jullie hebben me overtuigd, hij mag binnenkort waar naar een kapper. Kijken of we een 'hippere' kapper kunnen vinden! Sorry voor het bevuilen van dit topic !!
Haha, helemaal leuk. Als je geen goede gelwax hebt dan weet ik dat de l'oreal studioline radical gel ook vrij stevig is, die kun je wel gewoon bij een drogist halen. Succes ermee.
Nooit meer! Heb het 1x gedaan met de tondeuse, maar helaas was die veel te licht voor zijn haren, dus halverwege stak dat ding vast en had hij zo een geschoren streep over de helft van z'n hoofd... Was al na 20u 's avonds, kapper opgebeld en mochten dadelijk langsgaan. Is toen op een paar mm moeten afgeschoren worden... Achteraf hebben we er wel al hartelijk mee moeten lachen, maar op het moment zelf is het wel zweten... Dus nu gaan manlief en zoonlief naar mijn schoonmoeder
Absoluut niet, mijn mannen hebben allebei een hip kapsel en ik heb het lang met slag en lagen, dus geen van allen een eigen knipbeurt. Ik vind persoonlijk zo'n tondeusekapsel ook vreselijk jammer. Je kind kan er zoveel frisser en leuker uitzien met aandacht voor zijn (want het zijn altijd de jongens die een tondeuse over hun hoofd krijgen, meisjes wordt wel aandacht aan besteed) kapsel Zo hebben mijn mannen het en dan de kleine man iets minder strak gestyled
Zoonlief zijn haar is aan de dunne kant en niet echt een model in te krijgen dat erin blijft zitten. Het oogt zo snel onverzorgd. Hoewel ik er helemaal tegen was, is hij mooier met z'n korte kopje. Als hij wat groter is willen we het nog eens proberen om wat langer te laten worden. In de hoop dat het dan wat dikker is.
Ja ok misschien hebben wij ook wel geluk dat we allemaal gezegend zijn met vol haar Over een paar jaar is het vast dikker, is het fijne 'peuternesthaar' helemaal weg
dacht ik al. Maar heb geen betere en ga niet zn hele hoofd erop zetten Weleens vaker 'çommentaar' gehad hoor en hij mag van mij naar de kapper, maar hij wil dit zelf. Ik durfde het nooit aan, in de zomervakantie paar jaar geleden geprobeerd en viel me mee!
Nou ik knip mijn kids ook zelf, maar laat ze heus niet verknipt de deur uit gaan. Ik zeg niet dat ik perfect knip, maar dankzij een cursus die ik heb gedaan vind ik dat het resultaat er best wel mag zijn!
Ik doe het om en om, de ene keer knip ik het (van mijn man en kinderen) en de andere keer gaan ze naar de kapper. Die doet het toch wat beter, maar bij mij ziet het er ook wel normaal uit hoor. Ik knip mijn eigen haren ook nog wel eens en denk maar zo, als het echt mislukt, dan kunnen ze daarna altijd nog naar de kapper.
hier ook dus idd ik doe het wel met tondeuse op standje 6 mm. gaat prima. en hij verft mijn haar. knippen dan weer niet dat doet de thuis kapper