wie oh wie weet een kraamwinkel of apotheek die curanol tabletten op vooraad heeft?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    k heb stad en land afgebeld vanochtend maar niemand heeft ze, de dienstdoende apotheken in ieder geval niet.

ik had me vergist, dacht nog een stripje te hebben maar nee, zaterdag dus tabletloos geweest en nu enorme pijn, niet uit te houden gewoon, net als voordat ik met die tabletten en zalf begon, heb nu alleen die zalf maar ik moet het echt van de combinatie hebben:(

wie weet iemand of iets die die tabletten hebben? ik zit erover te denken anders het ziekenhuis maar te bellen maarja ik weet niet of dat gebruikelijk is, je moet dan patient zijn denk ik.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Via de Curanolsite zelf? Althans volgens mijn verloskundige kun je ze daar zelf bestellen.

Ik gebruik overigens al een aantal weken die zalf. Heb sindsdien geen pijn en jeuk meer, dus tabletten zijn eerst niet nodig. Ze zijn ook niet gezwollen meer, maar van die hangende flapjes. (Wou ook maar dat die weggingen, maar helaas.)

Link:
    http://www.curanol-pharmontis.nl/index.asp

Succes!

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bij werkt de zalf alleen niet, moet echt de pillen erbij hebben. ik weet die site maar dan heb ik ze pas dinsdag dus ik hoopte dat iemand misschien een apotheek wist in noord brabant of een kraamwinkel waar ik ze meteen kan ophalen. ik weet niet of ik mn ziekenhuis ervoor kan bellen?;)zouden hun ze hebben?

4. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    ik zou zeggen bellen, dan weet je het!!

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    en, al iets kunnen vinden? volgens mij heeft bij ons de vk ze o pvoorraad, maar anders zou ik de dienstdoende apotheek of idd het ziekenhuis bellen, nee heb je...
    sterkte...

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
  7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    en anders lidocaine/vaseline halen dat verdoofd.

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    alles af lopen bellen, ze hadden het geen van alle!! ongelooflijk..:$
    de vk heeft voor mij toen spoed gebeld, de apotheek, en daar kon ik zetpillen ophalen, soort pijnstillers, alleen ze doen nog niet veel:(

morgen hoop ik ze te kunnen bestellen bij een apotheek en ze dan dinsdag op te halen.. pff ik houd t niet meer van de pijn! ze zijn ook zo enorm opgezwollen! was maand geleden ook zo en toen werden ze heel klein van die curanol zalf in combinatie met die pillen, echt wonderspul.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Stomme vraag misschien, maar gebruik je ook Otrivin tegen de zwelling? (alleen als de boel dicht is! Helpt erg goed tegen de zwelling bij mij!)

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja ik hoorde ervan en ik las erover maar kan dat gewoon als je zwanger bent? brand dat niet enorm? ze zijn wel dicht ja...

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Waar woon je?

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bij eindhoven...

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Mag je er zeker opspuiten!! Mijn Vk adviseerde met dat op een gegeven moment na een lange tijd smeren met Lidocaïne zalf. Daar hou je de boel alleen maar week mee. Ik heb daar tot nu toe nog altijd de meeste baat bij.
    En ik heb van haar ook een hele domme tip gekregen.....maar heeft bij mij wel geholpen! Niet lachen: ( de wortels van de lampionplant uitgraven en die in kleine hoeveelheid bij je dragen. Hoeft niet op de huid, in een plastic zakje in je broekzak ofzo. Ik stond verbaast, maar na een week kon ik stoppen met smeren......heel stom, zal best bijgeloof zijn, maar ik zei toen ook: al moet ik een hele struik meedragen, kan mij het schelen!!)

Otrivin brand niet hoor! Mijn man bracht per ongeluk de menthol versie mee, en die verkoelde zelfs lekker :D.
    Het is precies zoals in je neus, het haalt het vocht eruit.
    Ik leef met je mee meid, het is waardeloos! Ben nu zwanger van de 2e, en heb nu 2x een 'aanval' gehad van zwelling en pijn. Curanol smeer ik alleen. Heb ooit de pillen gehad maar haalde qua zwelling niks uit helaas.
    Suc6!!!

14. alinda27

alinda27 Lid

16 mrt 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Ik heb zelf de pillen en de zalf gewoon via internet besteld en dan heb je ze de volgende dag in huis.

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    maar in mijn geval dus pas dinsdag.. want t is nu zondag.. ik hoop ze toch ergens morgen te kunnen halen ik verga echt van de pijn, word er zelfs misselijk van, was precies dezelfde pijn als een maand geleden, toen ben ik bij de arts geweest. ik ben toen curanol gaan smeren(nu nog steeds) maar met die pilletjes en alle pijn was toen weg en ze waren klein, maar nu heb ik die pillen niet meer, echt een drama:(

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    @ merel: mijn otrivin is over de datum zie ik, pfff heb ik weer. helpt t echt ja? is t niet schadelijk? bedankt voor de tips:)

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    merel waren ze bij jou ook zo mega? ik schrik me gewoon rot. dit is ook mijn tweede pijnaanval ja..

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Je kunt ook zoutwater maken! Scheelt ook geld, ik alleen lastiger 'aanbrengen'. En ik vind Otrivin over de datum niet zo dramatisch, is gewoon zoutwater volgens mij. In je neus vind ik het wat anders, maar op je *......ik zou het gewoon doen hoor.
    Water afkoken, zout erbij af laten koelen en voila deppen met een watje, doet hetzelfde. (zei een kraamverzorgster me)
    Wat is groot.....(wil je niet bang maken;))
    Is het je eerste kindje? En je bent bijna uitgerekend zie ik.....oh, heb met je te doen meid!

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ze zijn best groot, denk dat er eentje toch wel zo groot als een druif is.. of valt dat nog mee? hoor halve eieren verhalen:p hahha. ik heb nu een koude douche erop gezet want moest net naar de wc, gek genoeg doet dat dus geen pijn....

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    het is mn eerste kindje ja.. stel ik moet vanacht bevallen, en dan die aambeien.. ooh ik wil er niet aan denken

Deel Deze Pagina