Wat is dit??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Manny211, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hallo, een week geleden ben ik bevallen van een schitterende dochter en heb al een zoontje van 2.5 jaar.
    Ik ben super gelukkig en heb alles wat ik wil.

Alleen als ik s'ochtends opsta voel ik me heel opgefokt heel zenuwachtig zeg maar.
    Ik heb dit echt nog nooit gehad ook niet bij mijn zoontje.

Herkent iemand dit? Zo ja hoe gaan jullie hiermee om?

Ik moet er ook nog even bij zeggen, dat wanneer de dag vordert en het tegen de avond loopt, het lijkt of ik ineens wordt wakker geschut.. dat er opeens een besef is, van wat ik allemaal wel niet heb. Dus waarom het piekeren en druk maken??

Ik hoop dat er iemand is met een antwoord... Wordt er helemaal onzeker van.

Liefs Manny

2. Het kunnen je hormonen zijn, wel goed in de gaten houden hoor en anders even met je VK over hebben.

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Het zou nog met je hormonen te maken kunnen hebben. Ik zou wel op tijd contact opnemen met je verloskundige of huisarts. Hormonen zijn ook de oorzaak van een postnatale depressie of in ieder geval depri-klachten.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb dit altijd naarmate de dag vordert steeds meer en in de avond dan het ergst. Kan ook geen moment stilzitten en blijf maar praten van de zenuwen. Het huis is nu wel mooi aan kant maar word er zelf helemaal gek van. Heb dan ook echt moeite met in slaap komen.
    Ik lees dus even mee wat betreft tips.

5. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Zo begon het bij mij ook. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik van alles moest. Als ik even rustig zat bedacht ik me wat ik allemaal nog moest doen. Maar omdat mijn dochter snachts 2 keer kwam was ik te moe om van alles te doen. Op een gegeven moment kon ik niet meer slapen en kreeg ik vooral snachts hele erge stress en paniek. Of ik schrok midden in de nacht wakker met enorme stress in mijn lijf en kon niet meer kalmeren. Uiteindelijk ben ik aan de antidepressiva gegaan en kalmeringspillen. Ik ben er nog niet, maar ik voel me wel een stuk beter. Ik zou er als ik jou was niet te lang mee doorlopen. Maar je bent zeker niet de enige!

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hallo dames..
    bedankt voor jullie berichten :)

Het gaat hier in middels al stukken beter.. doe gewoon alles rustig aan en daardoor blijf ik ook rustiger.
    Pff ben gelukkig niet meer zo bezorgd, ik leef per dag en ga niet denken aan hoe ik het morgen allemaal eens zal gaan doen ;)

Liefs Manny

Deel Deze Pagina