Knip ontstoken ?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jongemamavan1, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jongemamavan1

Jan 27, 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    5,5 week geleden ben ik bevallen en heb ik hierbij een knip gehad.
    Een aantal dagen hierna zijn de hechtingen geknapt en is de wond gaan wijken. Dit moest vanzelf dichtgroeien.

Bij de gyn-controle 2 weken terug was het nog altijd open.
    Nu hebben we net sinds 2 weken zelf weer even gekeken omdat ik nog altijd last heb met langdurig zitten/liggen (het trekt dan, er staat een druk op en het prikt) en zien we zojuist dat hij rood is en er wildvlees op groeit.

Vanaf dat we ontdekten dat de wond open stond hebben we al 4 keer onze VK gebeld over deze knip. Zojuist weer maar ze weigeren gewoon langs te komen om even te checken. Elke keer hetzelfde verhaal: neem een biotex bad. Dit hebben we overigens al een aantal keer gedaan 2 weken terug, maar de knip wordt er niet beter op. Nu is het weekend en hebben we pas over 1,5 week de volgende gyn-controle, en maak ik me nu dus zorgen.

Is het normaal dat deze knip er met 5,5 week zo uitziet ?
    Ik heb (genant, maar geeft wel aan dat ik me zorgen maak) even een foto bijgevoegd (in link, dat wel).

http://img820.imageshack.us/img820/7153/knipx.jpg

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

De epi is inderdaad nog niet mooi genezen.
    Als je slaapt laat het dan luchten, dus met de billen bloot, dit bevorderd het genezingsproces.
    Ook 2x daags een biotex badje nemen, totdat je terug moet komen bij de gynaecoloog.

Groetjes Ineke

Share This Page