Fijn om te lezen Zora! Dank voor je reactie Ik schrok me helemaal te pletter toen ik het zag toen het was gaan wijken. Ik spoel heel goed en doe ook luchten. Het is nu zo'n 2 weken geleden dat de wond is gaan wijken dus het zal tijd nodig hebben en vast goedkomen! Maar ik durf niet meer te kijken Waarom ben jij 2 weken naar de huisarts gegaan?
Hoe maken jullie een en ander schoon dan, na ELk toiletbezoek? Gewoon met toiletpapier? Want dat schuurt nogal. En als je niet meer vloeit wat gebruiken jullie dan? Want ik vloei niet meer, maar er komt nog wel wat rommel uit en het brandt nogal bij plassen en ontlasting. Ik durf gewoon niet te poepen Ben woensdag bij de gyn geweest en die heeft het aangestipt. Maar het doet nog ontzettend zeer. Dinsdag weer naar de gyn (een andere) eens kijken wat die zegt.
Hey polletje!!! Ik spoel na elk toiletbezoek schoon onder de douche en heb ook zo'n spoelflesje (die je in zkh krijgt) welke ik meeneem als ik wegga. Verder goed droogdeppen met hydrofiele luier en aan de lucht drogen. Ik slaap met ontbloot bovenlijf. Bij jou ook wijkende wond van de knip??
Dinsdag dus bij de gyn geweest een andere. En deze zei dat ze zich goed voor kon stellen dat ik nog flink last heb van de wond. Ze kon het hechtdraad nog zien zitten en het is nog niet aan elkaar gegroeid. Het ziet er uit als een wond van 3 weken ipv 6. Ik moet ook zeggen dat het hertsel me flink tegenvalt t.o.v. de ks bij mijn dochtertje. Goed schoonhouden en besmeren met zinkolie. Dan moet het over 2 weken een stuk beter zijn; anders moet ik weer bellen voor een afspraak.