ik weet niet wat ik heb hoor. ik doe verschrikkelijk kortaf tegen mijn man zo ben ik normaal nooit . hij zegt tegen mij maakt niet uit doe ik toch ook wel eens tegen jou begin ik opeens te huilen ook kan ik de hele dag wel slapen ben zo moe en al 3 nachten achterelkaar dromen ik droom normaal nooit ook kan ik niet van de bananen en koekjes afblijven (vond bananen altijd verschrikkelijk vies ) ik hoef maar een banaan te zien of te ruiken en ik wil hem hebben. (mischien een beetje raar ) maar als ik met mijn vinger naar binnen ga (in mijn vagina ) heb ik het idee dat i mijn baarmoeder kan voelen heel vreemd maar mijn stemmings wisselingen zijn echt erg het ene moment ben ik super vrolijk het andere moment barst ik in huilend uit weer het andere moment ben ik super chagerijnig. zo dat lucht ff op dat ik het opgeschreven heb
Hoihoi, Dit kunnen je hormonen zijn die nog lekker aan het rond spartelen zijn. Neem je extra vitaminen? dit is een aanrader, vooral vit B. Dit kan de dips wat verminderen. Is er een mogelijjkheid dat je zwanger zou kunnen zijn? Imke
maar is het nog niet te vroeg dan moet pas 5 dec ongesteld worden teste met Quinten pas heel laat pos