parelmoerglans spruw?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door cobravosje, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    kan een baby ook spruw hebben wat niet tez ien is aan witte tong maar aan een wat blekere tong en/of onnatuurlijke kleur roze aan lippen/tong met parelmoerglans?
    ik las daar iets over en misschien is dat juist wel waar mijn baby last van heeft ipv krampjes.
    hoe kan ik het verschil merken?
    hij smakt regelmatig of is dat gwoon een teken van honger? (kan dat een uur voor zijn voedingstijd?)

2. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    ohja, hij is 8 weken oud, en daarbij heeft ie dus ook dat hij al flink begint te brabbelen maar soms lijkt het net alsof hij zich niet helemaal lekker voelt omdat het brabbeltje op een beginnende huil lijkt maar dan toch niet gaat huilen:S

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben je intussen nog bij de HA geweest?

Ilja

4. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    de cb arts heeft ernaar gekeken en zgt dat hij gezond is. dus dat neem ik dan maar aan. ik denk dat hij zoveel losliet omdat hij krampen had. ik heb nu sinds gisteren de Bfree fles met de kleinste speen. en Infacol (schijnt hetzlefde te zijn als sab-simplex alleen dan in nederland sinds kort onder de naam infacol)
    en vanochtend lachte hij eindelijk weer en brabbelde een eind weg:) hopelijk blijft het zo. want ik was echt op van het constantte getroost. we zullen zien. ik ben pas sinds gisteren half 4 gaan gebruiken en om kwart voor 7 (hij krijgt 5 voedingen nu ongeveer om de 4 uur dus) huilde hij en ik ging er gewoon voor het gemak even vanuit dat het honger was. ik gaf m dat spul weer en hij at en daarna sliep ie weer lekker verder..als het krampen waren zou ie wel doorhuilen en onrustig blijven drinken toch?
    het is effe afwachten hij heeft nu om 7 uur zijn 1ste voeding gehad, en voor gisteren werd ie dan om 10 uur krijsend wakker (precies 2 uur na de voeding) van de krampjes. dus we zullen zien..ik ben echt benieuwd. en dan begon het om 1 uur ook weer (weer 2 uur na de voeding)

groetjes inge

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Pfff....valt dan niet mee he. Hopelijk gaat het nu snel beter.

Ilja

Deel Deze Pagina