knip

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mamajanneke, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hallo,

Ik ben nu bijna 4 week terug bevallen met een knip en daarnaast een schaafwondje. De knip en het schaafwondje zijn afzondelijk van elkaar gehecht.
    Nu is de knip heel mooi genezen en heb ik geen last en ook niet gehad, maar van de schaafwondje des te meer. zelfs nu nog heb ik er last van, met name na lang lopen en te lang zitten.
    Nu heb ik vanmiddag gekeken daar benee met behulp van een spiegel, omdat ik dacht dat er nog iets van hechting zit en inderdaad zit er op de schaafwond nog steeds een hechting, waar ik dus last van heb. Had dat niet allang opgelost moeten zijn?
    Zijn er meer die er lang last van hebben gehad?

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had 8 weken last van de hechtingen. Ik had de oplosbare hechtingen. Het kan 6 weken duren. Je kan jouw vk bellen voor nacontrole tot 6 weken en misschien kan ze de hechting verwijderen.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als je last hebt van de hechting, zou ik idd even de vk bellen om hem te laten verwijderen. Kan zijn dat je het steeds weer openschaaft door de hechting.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zou ze er idd ook gewoon uit laten halen.
    Ik heb een gedeelte zelf er uit gehaald (vraag niet hoe) en de rest (stuk of 4 nog) kwamen er met 8 weken uit.
    Het kan idd zijn dat het zit te schuren en dus steeds een beetje open gaat.
    De hechtingen hebben nu ook geen functie meer. Gewoon lekker er uit laten halen.

Deel Deze Pagina