knip

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babsd, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsd

babsd Lid

14 mrt 2008
    14
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    Ik ben nu een 7 tal weken geleden bevallen en ben geknipt geweest. De gyn zei dat de draadjes vanzelf weg zouden gaan. Nu is het zo dat ik aan de rechterkant van de schede al enkele weken de draadjes onderhuids voel zitten maar nu ook aan het perineum. Dat worden ook geleidelijk aan knobbeltjes echt raar. Hoe lang duurt dat normaal tegen dat dat weg gaat? De wond was nochtans heel goed aan het genezen zeiden ze. Maar dat is precies of dat vel gaat openscheuren en die draadjes gaan er uit groeien in plaats van te vergaan... wat nu?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als het nu nog niet weg is zou ik even naar de arts gaan of naar je huisarts en laten kijken, misschien kunnen ze het dan wegknippen. Meestal is het rond deze tijd vanzelf opgelost of uitgevallen.

Mirjam

3. babsd

babsd Lid

14 mrt 2008
    14
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    mijn ventje heeft gisteren gekeken en die zegt dat het moeilijk is te zien of het draadjes zijn. Ik voel het aan als iets hards dat precies onderhuids zit maar dus ook op 1 plaats precies een knobbeltje. Jeukt ook en doet soms pijn. Ik vraag mij af of het geen wild vlees is dat aan het groeien is? En dat ik dat misschien verwar met draadjes die er nog in zitten? Kan dat een ontsteking zijn of zo? En is het dan ook niet rar dat ik dat nu maar krijg?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

zoals gezegd, ik zou maar even laten kijken, dan weet je wat het is.

Mirjam

Deel Deze Pagina