Oke, erg slim, zit hier heerlijk in een dekbed gerold op de stoel, heerlijk geurkaarsje erbij, pak even mn drinken en hupsa, daar ging mn heerlijke geurkaarsje. Resultaat, hele plakaat kaarsvet in de dekbedovertrek. Heb het al laten 'stollen' dacht dan kan je het eraf breken zegmaar, maar dat werkt niet. Iemand hier toevallig enig idee hoe je het eruit kan krijgen? Of word het gewoon een nieuwe overtrek kopen? Wassen zal niet helpen denk ik of wel? Liefs Hanneke.
Stuk keukenpapier erop doen en dan voorzichtig met de strijkijzer er over heen. Paar keer herhalen indien nodig. ( hoe weet ik dat in hemelsnaam als man zijnde? )
Keukenrol erop en dan de keukenrol strijken. Als het veel kaarsvet is uiteraard ook veel keukenrol gebruiken
Je probeert het meeste er af te krabben en dan een keukenrolletje er onderleggen, 1 erop en dan met een matig/warm strijkijzer er over. Het vet trekt dan in de keukenrol... werkt ook als je kaarsvet op je meubels ofzo geknoeit hebt!! Maar pas dan wel op dat het niet te warm wordt!!
Ik wist wel dat hier slimme mensen zouden zijn! Dat gaan we proberen! @Marnatman, je bent een superman, die vent hier in huis zei weggooien !
@ Marnat, hahaha ! Nou jullie zijn geweldig! Het kaarsvet is er nu inderdaad uit! Alleen zit er nu nog een grote roze/rode vlek, morgen wassen en kijken of de kleur dan weg gaat . Dank jullie nogmaals!
Fijn dat het er uit is meis . Zeg maar tegen je mannetje kijk eerst proberen er uit te krijgen voor je wat weg gooit ! Of heeft ie geld te veel Mis heb ik nog de oplossing voor de vlekken : heb je vanish in huis? daar een beetje in de was machine samen met de waspoeder . Of vlek verwijder raar genaamd: saveon a la bile de boeuf Stick. verkrijg baar bij de kruitvat.. Of afwasmiddel er op doen in laten trekken en dan wassen .
Vanish hebben we idd in huis, onmisbaar met kinderen en een knoeiende mama ! Nu geen zin meer om een was te draaien, maar ga het morgen idd gewoon proberen met vanisch erbij. Weggooien kan altijd nog, daarom dacht ik, ik vraag het gewoon hier, 'wie niet waagt, wie niet wint' toch?! Dankje in ieder geval, komt vast goed.
Whaha, thanx voor de vertaling! Ik dacht al, nee daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar ossengalstick, daar is mijn oma altijd fan van. Nouja we gaan morgen wel wat proberen, het kaarsvet is er iig uit, een vlek kan ik evt wel mee leven. Het is toch maar een deken dat enkel savonds op de bank etc tevoorschijn gehaald word.
Haha, ik dacht nou watvoor spannend (kinky) verhaal gaan we hier krijgen, kaarsvet op een dekbedovertrek. Haha, fijn dat het gelukt is!
Charise, Moet eerlijk zeggen dat mijn uitleg erbij van te voren inderdaad al was om kinky vragen te voorkomen haha. Het was hier gewoon oerdom, had het liever spannender gehad denk ik ! Oke het word echt bedtijd ! Zal morgen nog wel laten weten of de vlek eruit is, tenzij deze dan al op slot zit !
Marnat was denk ik al met 1 been in bed ofzo, want er staat aan de andere kant van de stick gewoon ossengal zeep. ( moeilijk hé Marnat een stickje omdraaien )
Ik moet even lachen....toen ik het onderwerp las dacht ik dat dat kaarsvet op een heel andere manier op je dekbed was gekomen wahahah.
Hey Hanneke! Zag je topic en had de oplossing, maar die is hier al uitgebreid uitgelegd Maar je bent zwanger weer! Wat leuk! Gefeliciteerd! Gaat blijkbaar goed, dat jullie het weer aandurven?
Kijk eens op www.omaweetraad.com Daar vind je echt allerlei huishoudelijke problemen met diverse oplossingen