Ik heb het over het haar zelf, niet hoe het staat. Veel mensen hebben te dun haar en bij sommige mensen groeit het ook niet lang doordat ze de verkeerde structuur haar hebben bijvoorbeeld.
Ik heb het 1 keer van halflang naar ultra kort geknipt... doe het never nooit meer. Wat heb ik daar spijt van gehad zeg! Het heeft ruim 4 jaar geduurd om weer op de lengte te komen zoals het nu is. Nu heb ik het weer lekker lang
Ik heb een dikke maand geleden laten afknippen. Ik denk zo`n 25 cm. Dit haar heb ik ook gedoneerd. Heb er zeker geen spijt van. Al laat ik het wel weer lang groeien. En dan er weer af voor het goede doel. Misschien voor jouw een idee.
Ja, dit. Mijn haar groeit in 1 a 2 jaar van een bob naar tot over mijn behabandje ongeveer en ook elke 1 a 2 jaar knip ik dat af. Nooit spijt, groeit toch weer aan.
Ik heb het gedaan en heb enorm veel spijt ervan. Ik heb het wel korter geknipt dan jij van plan bent. Een vriendin is kapster en die zei tegen mij dat ze een leuk model had voor mij. Ik had lang haar, tot midden van mijn rug. Ik vertrouwde haar en gaf toestemming. Wist niet wat ze van plan was. Ze knipte bij mij thuis en ik had enorm kort haar. In laagjes tot mijn oren. Daarbij komt dat ik krullend haar heb. Ben nu 6 jaar verder en heb het nu pas schouderlengte (met krullen erin).
Ik had heel lang haar net boven de billen. Toen in zwangerschap kort geknipt tot boven de schouders. Spijt!!!! Kreeg mega dikke kop en zag er niet uit. Nou is het weer lang gelukkig maar nooit meer!
Toen ik 15 was van net boven mijn billen tot net op de schouder laten knippen: beste keuze ooit! Heerlijk dat wat kortere haar Groeit zo ook weer aan en dan gaat het weer kort (net klein staartje) etc etc.
Hier ook van kort naar lang naar kort, nooit spijt gehad. Het is maar haar het groeit wel weer aan. Al dacht ik er eerder ook zo over als jij nu.
Klopt mijn haar groeit maar tot halverwege mijn rug en dan valt de haar uit. Althans volgens mijn kapster. Het zal ook nooit langer kunnen groeien, maakt niet uit wat je doet.
Mijn haar kwam tot een paar maanden geleden tot mijn billen. Ik heb het in een spontane bui tot mijn nek laten afknippen, geen moment spijt gehad. Ben ook een stuk sneller klaar nu.
Alleen maar meer twijfel u. Ik heb. In het verleden mijn haar al kort gehad en dat stond me wel. Het feit is dat ik niet met een pony sta. Het past niet bij de vorm van mn gezicht. Wel of geen laagjes doe ik dus de ganse tijd,maar geenmens die het ziet. En daarmee,ik blijf twijfelen. Misschien toch beter afwachten.
Hier hetzelfde! Ik wil me haar lang laten groeien. Nu komt het tot onder mijn schouderbladen, maar het is zo droog in de punten... dan laat ik het weer bijpunten bij de kapper, en lagen erin. Maar wil nu ook wat anders. Zoek ook een kapsel dat me wat ouder doet lijken. Kben 25 en mensen denken dat ik 17 ben. Hahahaha. Zat ook te denken aan een bob... wel wat langere bob, want ik heb van die lekkere bolle wangen, en vind kort haar niet echt super staan bij een lekker vol gezicht. Wil je spijt hebben van het niet proberen? Of spijt hebben dat je het korter hebt geknipt?
Hier hetzelfde verhaal. Ben momenteel wel weer heel blij dat ik het vast kan doen. Scheelt me best veel tijd 's ochtends.
Hier altijd spijt gehad van knippen, al waren het alleen maar de puntjes had er altijd achteraf spijt van. Dus ga nu nooit meer eigenlijk om te knippen..
Ik ga niet zo vaak naar de kapper, dus àls ik ga, moet het de moeite zijn om het geld uit te geven. Er gaat dan steeds ergens rond de 15 à 20 cm af, in een schuine, gelaagde bob. Zoals iemand anders ook al aangaf: staat me beter, maar kost meer tijd (al beweren kappers steevast dat het gewoon even 5 minuutjes drogen is, met de vingers door het haar. Nooit, never, jamais )
Als het je staat zou ik het doen. Bij mij staat dat hele lange niet zo mooi en staat het juist mooier als het niet langer dan een stukje over mijn schouders is. Je hoeft ook niet gelijk een lange bobline te doen maar probeer eerst gewoon een stukje korter zodat het nog net over je schouders valt. Zo voelt het niet gelijk of je het heel kort hebt en kan je als het je bevalt altijd nog korter doen. En idd zomers is het ideaal om het wat korter te hebben!
Ik wacht altijd heel lang, omdat ik ook bang ben spijt te krijgen. Uiteindelijk valt het alles mee en ban ik achteraf erg blij dat ik het gedaan heb. Ik zou zeggen doen!
hier tijd terug laten knippen om te doneren. Vanwege het doel heb ik er geen spijt van, maar nooooooit meer dat het zo kort komt! (net wel/net geen staart in kunnen). Duurde weken voor ik aan mn spiegelbeeld gewend was
Kan je niet voor een tussenoplossing gaan en je haar tot op je schouders laten knippen? Heb je dan toch spijt, dan duurt het minder lang eer het terug langer is. Hier is het de laatste 18 jaar toch never nooit korter geweest dan tot mijn schouders.
Ook hier geregeld van lang naar kort hoor en dan laat ik het weer een poosje groeien. Nu is er een periode lang alleen de puntjes vanaf geknipt, zitten er echt mega dode punten aan en ben ik toe aan iets nieuws want het hangt Dus, zondag gaat de schaar erin, lekker flink stuk eraf, mooi kleurtje erin en hoppa Misschien komt het omdat ik ex-kapster ben hoor, heb ook wel mensen die in mijn omgeving zeggen ja weer kort haar blabla maar heb het idee dat het jaloezie is, overal waar ik kom word namelijk gezegd waaaauw, zo gaaf maar ik durf het nooit