Knippen= spijt hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    1,5 jaar terug mijn haar ook in een korte boblijn laten knippen. Het was leuk maar het beeld van mezelf en het echt kwam niet overeen. Bleef raar om in de spiegel te kijken. Inmiddels is het bijna weer op mijn oude lengte. Helaas groeit mijn haar niet zo snel.

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ja, veel spijt, omdat het net niet de goede lengte is en het niet leuk staat los. Dus nu maar afwachten tot het weer gegroeid is.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    K ben heel makkelijk. Een kapsel verveelt me snel.
    Ben al 100x van lang naar kort gegaan. Van spierwit tot rood.
    Nu scheelt het denk ik wel dat ik heel dik haar heb en groeit echt als een gek.

Op dit moment heb ik al een tijdje lange Bob wat steeds iets langer wordt. Meerdere kleuren blond en onderkant nog iets donkerder.
    Verloopig wil ik het weer even lang. Dus laat het lekker groeien.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Vroeger heb ik mijn haren heel lang gehad tot over de helft van mijn rug, en toen heel kort echt zo'n jongenskapsel zeg maar.
    Toen weer laten groeien tot over mijn schouders, toen kort laten knippen tot mijn oren, weer laten groeien tot mijn schouder.
    En nu..... Nu een boblijn kort van achter en lang naar voren :)

Spijt? Nee, van dat hele korte kapsel wel, maar gelukkig groeien mijn haren er altijd weer aan ;) en is het maar van 'korte' duur :D

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Ik heb regelmatig gewisseld tussen lang en kort, nooit spijt van gehad hoor, het groeit zo snel weer aan. Gewoon proberen!

6. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    1x gedaan en ook gelijk de laatste keer! Wat een spijt had ik..

7. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen hoor ;)

Maar ik heb mijn haren elke keer geknipt en elke keer hele erge spijt gehad. Blijkbaar leer ik mijn lesje nooit, al heb ik gezegd het nu nooit meer te knippen.

Ik heb (had) zelf lang bruin krullend haar tot net boven mijn billen, dit heb ik toen elke keer weer geknipt tot net boven mijn schouders. Eerste dag heel blij, dag erna tijdens het haren wassen bijna in tranen. Ik mis het dan gewoon echt.

Nu is mijn haar weer redelijk lang geworden en ga straks ook alleen maar puntjes knippen. Bij mij gaat er nooit meer een lang stuk af :D

Deel Deze Pagina