28 maart pil bloeding gehad. Ik dacht dat mn cyclus 28 dagen zou daarna. Geheel onverwachts vanochtend ongesteld na 21 dagen dus. Heb dus net een dag te laat sex gehad grr. Maargoed wil dus nu met ovulatie testen beginnen maar wanneer begin ik daar mee? Wat is jullie advies? Xxx
Ik ben zelf de eerste ronde op dag 8 begonnen met testen omdat ik niet wist hou mijn cyclus was. Ik had toen op dag 11 een positieve test en een cyclus van 26 dagen. Deze ronde dus weer zo vroeg getest en had een piek op dag 16 (nog geen idee van deze cyclus verder) Maar ik zou dus redelijk vroeg testen tot je cyclus meer regelmatig is en je het beter weet dan mis je het in ieder geval niet!
Nee precies want dit was wel een tegenvaller haha. Ik ging van 28 uit en onbewust een dag te laat begonnen. Denk dat ik over 4 dagen maar vast begin voor het geval ik weer op dag 7 eisprong heb. En dan zal je zien dat ik nog 3 weken Door kan gaan
Hihi maar dan heb je het in ieder geval niet gemist zoals bij de vorige. Hopen dat er snel wat meer regelmaat in zit en dat het iets langer wordt, dan hoeft het niet meer. Hopelijk vind je hem snel en hoef je geen drie weken te wachten!!
Ik gebruik zelf de dipsticks van 123 thuistests. Die werken voor mij heel goed. Daarnaast gebruik ik als ik een positieve test heb ter controle een clear blue test, maar dat is eigenlijk niet nodig. Die 123tests worden gewoon thuis bezorgd en zijn vrij goedkoop. En dan nog vaak in de aanbieding!
Bedankt voor de tip. Heb ff gekeken. 30 voor 15 euro. Dat zijn die dipsticks. Dus die zijn wel goed dan?
Ik wilde ze van beide cycli uploaden maar dat lukt me niet. Dus dit is van deze maand. Ik heb er echt een heel duidelijk beloop en duidelijke knallers mee dus ik ben er echt tevreden over!
Ik hoop het ook. Vind het wel fijn dat ik van jou hoor dat iets goed werkt. Heb ze nog nooit gebruikt dusja dan weet je het ook niet zo goed
Ik heb het ook gegokt, er zijn gewoon zo veel verschillende.. Maakt het voor mij allemaal maar chaotisch. Dus ik was blij dat dit werkte!
Ik test tot ongeveer twee dagen na mijn positieve test (als de streep even donker of donkerder is dan de controle streep). Omdat lh altijd wel een beetje in je urine aanwezig is is een test niet per se echt helemaal wit. Maar na mijn piek zie ik wel vaak al dat hij een dag daarna al minder sterk is en de tweede dag na mijn piek vaak net zo vaag is als de eerste dag van testen. Zodra ze weer aflopen weet ik dat het geweest is