Hallo, Het is 7 uur smorgens en ik heb echt ongelooflijke zin in spaghetti! Oke ik ben zwanger zal daar wel door komen, maar zou ik eraan toe geven en spaghetti gaan maken nu of vinden jullie dat een beetje te? xx
Mijn ervaring is dat je je kunt verzetten wat je wilt, maar dat de trek het uiteindelijk toch wel wint Gewoon lekker doen waar je zin in hebt hahahaha. Al zou ik dan vanavond niet 'te zwaar' eten.
Haha, schrijf het wel op in je dagboek (als je die hebt), leuk voor later. Zo las ik laatst dat ik een heel pak lange vingers op had gegeten, en nog honger had. Hoezo erg
Tja, ieder zo zijn gewoontes..... zo vroeg al spaghetti... mij niet gezien. Chocola daarentegen lust ik wel 24 uur per dag.......
ja lekker maken Ik zat ook weleens aan de pizza om 9 uur in de ochtend rond 8 weken in de zwangerschap. Ha ha
Ik had vorige week ook spaghetti op als ontbijt Mijn lichaam heeft gewoon behoeften aan koolhydraten Alvast smakelijk eten.
Haha, ik heb me gelukkig altijd nog kunnen beperken smorgens met gekke dingen eten. Ik merk nu wel dat mijn maag me een beetje met rust laat als ik iets hartigs heb gegeten zoals een saucijzenbroodje ofzo.
Ik fietste door weer en wind om half negen naar de supermarkt voor een halve liter citroensorbetijs die schoon op ging.....