Hij is ook terug te kijken op mtv.nl Maar serieus....wat een gasten... De Engelse versie vind ik altijd super leuk en ook hier kan ik wel om lachen maar doordat je nu echt het accent van iemand hoort en de "domme" uitspraken heb ik wel wat twijfels over deze mensen haha. Is het trouwens maar een half uurtje?
Klopt allemaal! Online te bekijken, maar op zondag kan je ook om 21u de vorige aflevering terugkijken om dan om 22u de nieuwe te zien. Serieus, WAAR VINDEN ZE DIE MENSEN??? Zowel die mannen als die vrouwen... Kom op
Bedankt heb ze allebei gezien, ik hou van dat soort tv maar ja best kansloze figuren. Al vind ik Shady heerlijk droog in zijn opmerkingen, zegt alles en daar hou ik van. Maar krijg er haast plaatsvervangende schaamte van.
Ik kijk het ook. Ik vind het eigenlijk te dom voor woorden, maar misschien dat ik het daarom juist leuk vind. Ik vraag me wel altijd af wat die mensen bezield, waarom zou je als ex in zo'n programma willen? (Als het al echte exen zijn...) Als ouder zou ik mij doodschamen als mijn kind in zo'n show meedoet. Maar wel lekker vermaak.