Dit lijkt me ideaal, heeft iemand hem al in gebruik of aangeschaft ? http://www.kijkshop.nl/product/24645/24 ... ik-549000/
Ik dacht ook dat het handig was.. maar mn buurvrouw is kraamhulp en die mogen er al niet meer mee werken.. dus ben ik toch maar voor de ouderwetse gegaan... Weet eigenlijk ook niet waarom, zal ik nog wel even vragen..
hier mogen zeze ook niet gebruiken. ik had 1 rvs kruik en die heb ik niet gebruikt fynn hield zich gelijk goed warm
Waarom mogen jullie hem niet gebruiken van de kraamhulp dan? Ik heb zelf een belly-warmer en ik (en tevens de kraamhulp) vonden hem ideaal. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik in het begin wel een ijzeren waterkruik heb gebruikt, want dit ligt wat makkelijker tegen het kindje aan. Maar nu gebruik ik alleen nog maar de belly-warmer. Ik verwarm alleen 'savonds het bedje nog voor en hij is ook ideaal voor gebruik bij de kinderwagen. Ik klem hem dan altijd tussen matrasje en kinderwagen in. Ik vind hem dus ideaal. En zeker ook heel veilig. Liefs Hummel.
Wij mochten van de kraamhulp juist geen ouderwetse kruiken gebruiken, dus wij hebben 2 belly warmers gekocht. We hebben ze alleen nooit gebruikt, omdat Milan zichzelf meteen goed warm hield. Maar ik hoor idd wel vaker dat ze die belly warmers niet mogen gebruiken...
Hier vind je nog wat meningen over electrische kruiken. ik vind het super in ieder geval http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Ik heb ook de bellywarmer en echt super! Wist niet dat sommige kraamverzorgsters dit afraden! Onze dochter is in november geboren en we hebben er superveel gebruik van gemaakt! Wat misschien een alternatief is als je het eng vindt is de Cosibag, een kruik die in een lekkere warme zak zit, flexibel is en daardoor makkelijk tegen je baby aan te leggen en in de magnetron op te warmen, 1 a 2 minuutjes en hij is klaar! Perfect! Je kan kijken op de site van Cosibag.nl Ik heb m zelf gekregen en echt een topcadeau! succes!
Ik heb de Bellywarmer voor mezelf gekocht. Ik heb vaak last van me rug. Even opladen, kruikenzak erom en tegen me rug aan. Zalig! Hij is gewoon super veilig. Er zit geen heet water in dus hij kan nooit lekken. Ik vind het een aanrader!
De Hema verkoopt nu ook oplaadbare kruiken, zelfde soort als die van Princess. Op de kruik van de hema staan ook nog plaatjes (maar ach, er gaat toch een zak overheen ) en is 40 euro.