Ze schijnt een speciaal dieet te hebben gedaan waardoor ze 45 kilo is afgevallen: http://www.petersmulders.nl/500px/Oct20 ... 100807.JPG Ik vind dat ze een heel oud gezicht heeft gekregen, maar het zal voor haar zeker een opluchting zijn! Wel heel knap hoor!
Zooo heeee... das een aangename verandering! Pfoe hee... echt knap...! Ik ben ook benieuwd wat voor dieet dat geweet is...
Ik kan me niet meer echt herinneren hoe ze er eerst uit zag, maar ik vind 'r eerlijk gezegd nog steeds vrij dik. Wel knap idd, om 45 kilo af te vallen.
Ja dat zou best kunnen inderdaad, maar ik weet dus niet echt hoe ze er eerst uit zag. Vandaar mijn reactie. Maar ik vind verder niet dat ze er slecht uit ziet ofzo hoor . Ow, en sorry als ik iemand beledigd heb, dat was absoluut niet mijn bedoeling.
ik vind dat sommige mensen beter dik kunnen blijven. Al vind ik Hanneke Groenteman er wel goed uit zien. Sorry maar ik vind Erica er dikker beter uitzien.... groetjes
Volgens mij is dat ook de belichting hoor... Het is net of ze die foto een beetje van onderen hebben genomen... En dan met flits... Dan ziet iedereen er slecht uit... Maar een hele prestatie hoor! 45 kilo eraf! Da's bijna net zoveel als ik normaal weeg!