Jammer genoeg idd natte sneeuw. Is in mijn ogen het zelfde als regen alleen ziet sneeuw er leuker uit dan regen!
Erg nat, Jammer, maar het lijkt wel mooi als het uit de lucht valt. Isabella roept de hele tijd Wauw! Mijn hond wil alleen niet meer naar buiten,
Hier sneeuwt het nog niet eens en de hond wil niet meer naar buiten Het is wel verd*md KOUD Die wind snijdt echt. Laat het maar snel sneeuwen! En hier blijft het hopelijk wel liggen.
Het sneeuwt hier niet, maar hagelt, heel hard en grote stenen. Als het blijft liggen is het ook wit, dus líjkt het net sneeuw, telt dat ook ? Ik hoop wel dat het morgen een beetje oke is, m'n kleintje wordt morgen 1 en het zou lullig zijn als de visite niet kan komen
Hier (Drenthe) al fikse regenbuien gehad en ook al veel natte sneeuw. Verder af en toe zo'n harde frisse wind, brrrrrrrrrrrrrr. Geef mij maar de lente met een vrolijk voorjaarszonnetje en een strak blauwe lucht, in plaats van dit sombere donkere natte gedoe.
Hier ook lekker sneeuw. Sneeuwt nog steeds trouwens en ik maar naar buiten gluren. het wordt al mooi wit. Ik vind dat zoiets magisch. vooral het wakker worden en dat het dan toch wel lichter in de kamer is dan normaal en dan de gordijnen op en.............................JeeeeeeeeeeeeeeJ.