hier nu echt een dik pak sneeuw en het blijft sneeuwen hopelijk blijft het zo dan hoeven we morgen alle 2 niet te werken.
Ik duim met je mee blusvrouw, Hier is eigenlijk maar een beetje sneeuw. Maar wij hoeven niet met de auto. Vriend kan op de fiets en ik hoef nergens naartoe als ik dat niet wil. Ik weet nog in maart 2005, een heel dik pak sneeuw. Toen was onze auto ingesneeuwd en mijn vriend was op reis met de marine. Dus zat ik een paar dagen zonder auto,
Hier ligt nog steeds sneeuw! En ik hoop eigenlijk dat er meer gaat vallen. Ja, toen zat ik vast op het station bijna voor de nacht
Gisteren lag hier toch een pak sneeuw! ZO mooi weer! De sneeuw gisteren in mijn straat: Helaas is nu alles zo goed als weg aangezien het net regende
Prachtig, Hier ook mooi wit, alleen net even iets minder sneeuw. Ik ga zo Isabella kennis laten maken met de sneeuw,
Ja, echt magisch. Ik zit zo ontzettend te genieten. Bossi, veel plezier met je kleine in de sneeuw. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Foto's
Ja ik dacht al dat ik het herkende, nee ik woon er niet, mijn man heeft er zijn hele leven gewoond (Voor hij bij mij in trok)