Nou Isabella vond het wel aardig. Eerst was het allemaal Bah! Ze dacht dus dat het troep was, Daarna vond ze het wel leuk, alleen wilde ze het niet aanraken. Dus met een stok heeft ze het ontdekt. De hond vond het geweldig.
Hier smelt het nu ook langzaam, Strak blauwe lucht en een lekker zonnetje bederven de pret. Daan78, ja leuk he! Ach als je zelf enthousiast bent wordt je kindje dat ook,
Ik woon volgens mij bij Loeki in de buurt, want hier ligt ook niks. Alleen een heeeeeeeel klein laagje op de auto. Maar dat is er ondertussen vanaf gesmolten. Hier schijnt al de hele ochtend de zon! Wel jammer dat het niet echt heeft gesneeuwd, maar de straten zijn schoon en geen geglibber op de weg.
@loeki, heb jij ook wel eens te maken met het voor oordeel dat mensen (uit het westen) denken dat het hier in Groningen veel kouder is? Mijn man komt uit Brabant en al zijn familie dacht dat het in Groningen stukken kouder is. Ik vind het eigenlijk wel meevallen
Mijn schoonouders wonen ook in groningen en die hebben gewoon vaak te maken met relatief warme wind van zee. Ja, niet alleen mijn schoonouders natuurlijk hihi
hahaha, nou Daan willen je schoonouders niet naar Apeldoorn verhuizen? Mijn schoonouders willen namelijk heel graag naar Groningen, misschien kunnen we een woningruil voorstellen
Hihi, ehm om heel eerlijk te zijn vind ik het wel heerlijk rustig zo Begrijp me niet verkeerd, het zijn schatten van mensen, maar zo dichtbij heb ik ze liever niet, ahum..... Wij zijn wel van plan om in de verre toekomst (terug) naar Groningen (provincie, niet stad) te verhuizen.
even kijken of het zo is gelukt.... net even snel een paar foto's gemaakt in de tuin, met hond en kind!
Gelukkig heb ik maar aan 1 kant van het huis een raam, dus kijk ik lekker in de besneeuwde tuin, die overigens ook aardig aanhet wegsmelten is hoor. De aanblik van vieze snot achtige smurrie straten trek ik echt niet.