Ja en vanmiddag hebben ze mijn winterbanden afgekeurd en ik heb nu ECHT geen geld voor nieuwe en een band is pas 1,5 winter gebruikt nou daar ben ik klaar mee.
Ja we gaan, helemaal tegen mijn principes in, toch maar een winter op zomerbanden rijden. Ik heb geen geld om in een jaar 8 nieuwe banden en een set velgen te kopen.
Zo jeetje... dat kost ook een klap geld idd... Wij hebben niet eens winterbanden. Met al die smurriewinters van de laatste jaren schiet het niet echt op. Wel balen dat het nu allemaal gaan aanvriezen, mijn vriend is vandaag 3 keer al bijna op zijn snufferd gegaan met de fiets. En ik moet morgen met de auto Louise wegbrengen en naar mijn werk Zie er nu al tegenop.
Ik ga wel op zoek naar 2e hands winterbanden op velg, maar nieuwe kosten 1135 euro en dan hb je nog goedkope banden.
Dan zou ik gaan lopen of met het openbaar vervoer. Ik ga niet met Isabella fietsen als het zo glad is. 1135 euro voor banden,
Oeh, wordt er helemaal engig van als ik jullie vervoersverhalen lees met jullie kinders. Uitkijken hoor!
Meiden die vroeg weg moeten morgenvroeg.. kijk maar gerust uit! Ik ben net thuis van mn werk en het is spekglad! (en dan heb ik nog wel winterbanden )
hier ligt nog steeds veel sneeuw en mijn sneeuwpop staat er ook nog gelukkig hoef ik niet naar buiten brrrr