60 baby's per uur

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door christa24, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Ik keek hier gister op sbs6 voor het eerst naar nah wat je daar ziet hahaha.
    Dat zijn echt van die extreme moeders.

1tje gillde de hele boel bij elkaar (nou scheeuwt iedereen misschien weleens tijdens de bevalling) maar dit was echt niet meer normaal ze schold zelfs der baby in haar buik uit en natuurlijk der vriend.

En er was nog een vrouw die heeft lang gewacht op een kidje nou is ze met 40 jaar eindelijk zwanger en die wou dus alles perfect hebben wat logisch is natuurlijk.
    Maar op een gegeven moment ging ze zich druk maken om dingen die niks met de bevalling te maken had zoals dat haar plantjes en paprika's thuis dood gingen omdat nu niemand ze water gaf hahaha en om kussens op haar bed in het ziekenhuis:D

is echt leuk om naar te kijken dit moest wel lachen maar als je dan zo een kleiontje uiteindelijk na al die ophef geboren ziet worden pink ik toch een traantje weg zo mooi;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Die eerste vrouw (die zo schreeuwde enzo) vond ik vreselijk! Bah. Schreeuwen lost écht niks op hoor, je kunt beter rustig blijven.

Maar die andere vrouw vond ik geweldig!!!! Hahahaha.
    Dat waren echt hormonen. :) Ik heb zelf ook zo'n last van mijn hormonen gehad en kon ook over alles zeuren. Dus ik herkende mezelf er echt in en heb er daardoor echt om moeten lachen. :)

3. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    ja zag net dat er al een topic over was niet goed gekeken sorry:)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

was idd overdreven maar dat meisje was 20 en werd erg slecht begeleid ..

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik heb ook gekeken.
    Vond sowieso slecht dat verpleging, die vrouw van 40, heeft diabetus (schrijf je het zo??) en moet gewoon op tijd eten, maar als ze na uur nog niks krijgt en dan veel later het pas krijgt en te horen krijgt: oh ze zeiden dat je naar huis was..
    En die receptioniste, met haar make-upje en haar kleding, die commentaar levert op dat er altijd gezeurt word om eten...
    vond het zeer slecht.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Doe ik deze weer dicht.

Kwebbel

Deel Deze Pagina