Na heel veel getop met oorontstekingen en verkoudheidjes is het dan zover, Nick moet 16 Januari voor een eerste afspraak naar de KNO arts. Dan wordt er bekeken of zijn neus en keelamandelen er uit moeten en of hij buisjes krijgt. Ik ben er zelf al zenuwachtig onder, ondanks dat het een lichte ingreep is
Ik was ook mega zenuwachtig maar het stelde niet veel voor. Bij lars is het er net na zijn 1e verjaardag alles uitgegaan. Neusamandel en keelamandelen. De narcose vond ik wel naar en vooral het eruit komen. Hij was er erg wild ingegaan dus ook wild er uit gekomen. Maar de volgende dag was hij weer als vanouds. Tot op heden geen keelontstekingen meer gehad.
Bij Daan hebben ze 2 weken geleden zijn neusamandelen eruit gehaald en buisjes erin. Had ik het maar een half jaar eerder gedaan. Het is 2 dagen effe aan tobben. Maar ik geef je 1 tip nerofen voor kinderen halen het is wat zwaarder pijnstilling maar helemaal super.
Dan zorg ik tegen die tijd , dat ik iets zwaarders dan paracetamol in huis heb. En ik vindt het toch wel prettig om te lezen dat ze er niet al te veel last van hebben
als je ziet hoe lekker en vrolijk kind je ervoor terug krijgt is dat gewoon heerlijk. En dan is het die twee dagen echt wel waard dat ze wat huiligeriger en even pijn hebben maar als ik zie dat daan zo heerlijk en nu altijd gezellig ventje is had ik het misschien wel veel eerder stappen moeten ondernemen maar ja dat is achteraf