Hallo, heeft er iemand handige tips voor hoe je de kleine onderweg het handigste kan voorzien van de flesvoedingen? Ik bedoel dan met name als je bijv. aan het wandelen/winkelen oid bent. (Als je op visite bent bij iemand is het niet zo'n probleem om een fles te maken.) Gisteren waren we met onze kleine van 2,5 week aan het winkelen en voor mijn gevoel hebben we toch een beetje zitten hanessen met de voeding. Het lijkt me dat het makkelijker moet kunnen. Ik had een fles gekookt water meegenomen, maar die was nog veel te heet waardoor ik die op een toilet ergens ben gaan afkoelen. Iemand goede tips?
Tja gewoon n fles heet water mee, dit wikkelen in aluminiumfolie en dan is t na 2 uur de goede temp ong. En bij de Hema etc hebben ze wel water of n magne ofzo hoor evt.
Ik neem altijd een termofles met kokend water mee en een flesje spa blauw. Dan op 210 is het 130 cc kokend water en 90 cc koud water dan is het de ideslae temp.
Ik deed ook altijd gewoon een thermoskan heet water en een flesje spa blauw en mengen maar. Of inderdaad wat patroes zegt kan ook. Maar het makkelijkst vond ik toch de magnetron en die hebben ze bij veel lunchrooms etc.
Ik deed ook altijd gewoon een thermoskan heet water en een flesje spa blauw en mengen maar. Of inderdaad wat patroes zegt kan ook. Maar het makkelijkst vond ik toch de magnetron en die hebben ze bij veel lunchrooms etc.
ik neem altijd een klein flesje spa blauw mee, flesje mee, en zo`n bakje waar drie voedingen in kunnen..Vervolgens iknstalleer ik me in een restaurant/eetafe en vraag of ze de fles willen opwarmen ..dan peoder erbij etc etc...
ik probeer meestal vlak na een fles de deur uit te gaan. En als ik dan langer wegblijf neem ik een fles met kokend water mee, die is dan vaak al voldoende afgekoeld als ik hem wil geven. Maar je kunt inderdaad ook een klein flesje koud water meenemen, of als je van tevoren weet hoe laat ze haar fles moet er thuis alvast wat koud water bij doen.
ze hebben van nutrilon kant en klaar eten in een pak.. dat kan ook koud gedronken worden.. dat vind ik het makkelijkst.. maar dan moet je kleintje geen moeilijke eter zijn! liefs steef
Hier ook een torentje met voeding mee, thermo met heet water en een flesje blauwe spa. Even goed mixen en klaar. Werkt ideaal. Groetjes Simke
Dat van die fles gekookt water en een fles koud water meenemen lijkt me wel een goed idee. Anders ergens warm laten maken, bijv Lunchroom, V&D, Hema, Mac etc.
Bij zulke situaties lassen we dan standaard een pauze in bij de V&D oid. Effe zelf lekker wat drinken en de magnetron bij de hand voor de flesjes van de meiden.
Ik heb nog nooit heet water meegenomen... er is altijd wel een gelegenheid waar je even je flesje in de magnetron kan doen. Doet niemand moeilijk over.
als wij verder weg gaan nemen we altijd kokend water en een flesje spa blauw mee het is al een keer van pas gekomen toen we in een file terecht kwamen. en pappa had laatst ook stukken aan de auto, gelukkig was kevin thuis maar dit weet je niet van te voren dus hier gaat altijd voldoende heet en koud water mee. want als je langs de snelweg op een parkeerplaats staat kun je lekker zelf even de fles maken.
wat ik altijd deed was gekokt heet water in een klein thermosflesje meenemen. en dan een flesje mineraalwater mee. en de poeder. je kon dan een aantal cc gekookt water eerst in de fles doen, en dan het mineraalwater erbij schenken tot de gewenste warmte en dan het poeder erbij..... ideaal.....en makkelijk hoor..heb idt heel vaak zo gedaan.
Ik ben zo ook 3 weken vakantie in een huisje doorgekomen. 's Ochtends een tehrmoskan water koken, en het flesje steeds aanvullen met koud water. Wij hadden in het huisje gen magnetron, maar opzich is dit ook niet zoveel werk...