Hoi allemaal, Pfff Mijn dochter van anderhalf blijft maar verkouden. Het begon zo'n twee maanden terug met een flinke verkoudheid. Daarna een dubbele oorontsteking wat overging in ziek zijn met koorts, wat overging in een enkele oorontsteking waarna ze verkouden bleef, vorige week weer koorts en nu een loopoor en nog steeds verkouden. Ze hoest zich daarbij helemaal rot zo erg dat ze niet in slaap komt. Vanavond kwam er ook bloed uit haar neusje mee met het snot. Ik weet dat kindjes vaak verkouden zijn en in de winter soms chronisch maar is dit wel normaal? Ze heeft in de afgelopen twee maanden echt geen 'snotvrije' dag gehad. Her eerste jaar heeft ze bovendien nooit iets aan haar oren gehad, nu is het steeds raak. Volgens de huisarts kan dit niet haar zwakke punt zijn want dan had ze het eerste jaar ook last moeten hebben. Ik vind drie oorontstekingen binnen twee maanden best veel.. Meer mensen die dit herkennen? Alvast bedankt!
Mijn zoontje is nu 20 maanden en ook constant verkouden hij had dan al sinds geboorte vocht achter trommelvlies hoorde zeer weinig snurkte enorm en met 11 maanden neusamandel eruit en buisjes wat een verademing maar niet voor lang nu al tijdje is het weer raak enorm snurken slecht slapen snotverkouden stopt soms met ademenen en dan ineens begint die weer Keelamandelen zijn enorm die gaan er uit wacht nu op een afspraak maar hij is nu zo grieperig hoest zich constant wakker slaapt amper zo zielig Zou echt even doorverwijzing vragen aan de kno arts die zien zover meer dan een huisarts we hebben zelfs keer 6 weken antibiotica gehad en toen knapte die zo op nergens last van