Hai meiden, Ik moet even van me afschrijven... Vandaag was ik op de parkeerplaats bij de supermarkt. Ik was al klaar met boodschappen en zette de tas in de auto. Ik hoorde op dat moment al wat geschreeuw, maar sloeg er geen acht op. Toen ik mijn dochtertje pakte om in de auto te zetten, zag ik dat er een joch van ongeveer 9 jaar op straat stond, bij de auto's. Tegenover hem stond een vrouw te tieren: "HIERRRR KOMEN JIJJIJIJIJI!!!!!" Het joch kwam niet meteen en toen rende ze op hem af, ze pakte hem vast en ramde met haar vuisten op hem in. Ze was raaazend!! Zo kwaad. Ze sloeg hem dus en daarna pakte ze hem bij één van de oren en trok er heel hard aan, dat zag ik. Dat joch begon te gillen en te huilen en liep weg richting een auto. Dat achterlijke wijf liep achter hem aan en bleef maar tegen hem schreeuwen. Ze zei dingen als "VUILE HOND" "K*NKERHOND" etc etc. Er bleven steeds meer mensen staan kijken. HEt ging allemaal redelijk snel, maar ik dacht dit moet stoppen!! Ik ben op haar afgelopen, terwijl ze dus nog steeds aan het tieren was, en riep "Hé mevrouw, als u nu nog doorgaat bel ik de politie" Ik kreeg (uiteraard) als antwoord: "BEMOEIIII JE ERRRR NIET MEEEEEEEE!!!!" Oh werkelijk! Ik zei: "Dat doe ik dus wel, wat u aan het doen bent is echt NIET normaal!!" Zij weer: BEMOEII JE ER NIET MEEEEEEE MANNNN" Ik stond inmiddels wel redelijk te trillen, want ze was echt furieus en knettergek. Ik weer: "nou, ik bemoei me er wél mee, ik bel echt de politie" Toen liep ze van het kind weg, trapte keihard tegen haar winkelwagen aan en beende richting de winkel. Het joch liep achter haar aan. Oef zeg, ik trilde wel hoor, ik had ook mijn dochter vast. Ik dacht misschien valt ze me wel aan, maar dat deed ze dus niet. Maar ja, dat ventje. Ik neem aan dat het zijn moeder was. Ow wat afschuwelijk, je zal toch zo'n psycho als moeder hebben. Zo in en in triest! Toen ze wegliep dacht ik eraan om alsnog de politie te bellen. Maar ja, wat zouden ze doen? Wat kunnen ze doen? Of had ik toch moeten bellen...ja hè? Pfff...het was zo'n bizarre situatie... Sorry voor het lange verhaal...
Jemig wat een achterlijk wijf zeg:x Ja je had zeker de politie moeten bellen.. Vind het eigenlijk best slecht.. sorry..
.... heb hier even geen woorden voor... iig voor haar gedrag... knap dat je haar erop aangesproken hebt, maarja... denk niet dat het zal helpen..... Tja vraag me af wat politie op dat moment zou doen.... (?)
Och wat vreselijk zeg! Ook ik had wel de politie gebeld! Desnoods haar kenteken genoteerd, misschien dat ze haar hadden kunnen achterhalen... Poeh, heftig hoor!
Wat verschrikkelijk om mee te maken. Laat staan hoe het voor dat arme jochie is. Ik vind het wel heel stoer van je dat je er op af bent gestapt trouwens...
Wow dat is wel heftig ja. En heel moeilijk wat je zou moeten doen, want soms maak je meer kapot dan nodig als je een melding maakt, maar ik denk dat in dit geval de politie bellen nog niet zo raar was geweest.
AANVULLING: Ts, geef jezelf iig geen schuldgevoel dat je niet gebeld hebt... dingen overvallen je.... je handelde iig... in tegenstelling tot de andere omstanders...!!! achteraf praten is altijd makkelijk...
Nou ik vind je in ieder geval erg dapper dat je dat zo met je dochter bij je gedurfd hebt! Je had idd misschien beter toch de politie kunnen bellen en eventueel hun kenteken nr door kunnen geven (als het tenminste zeker hun auto was) Man man wat heb je er toch "moeders" bij zeg Kan me voorstellen dat je nog een tijdje na trilde van de adrenaline!! edit: En idd wat seth zegt! Niet jezelf schuldig voelen want JIJ deed tenminste nog iets!
Hoe bedoel je, slecht? Ik ben de enige die er überhaupt wat van zei, er stonden wel een stuk of 10 mensen te kijken en niemand durfde er wat van te zeggen! Ik vind achteraf dat ik de politie ook had moeten bellen, maar slecht?
als ze dit al op straat doet...................................wil ik niet weten wat ze achter gesloten deuren doet
Jeeetje wat belachelijk Zo praat je niet tegen kinderen en al helemaal niet tegen je eigen kind . Arm jongetje wat zou die bang zijn geweest . Je hebt top gehandeld hoor petje af ...
Ik denk dat ik misschien zou blijven wachten op de parkeerplaats tot ze terug zouden komen, en dan het kenteken van haar auto noteren... en dat doorgeven aan de politie.
Ik vind het al knap dat je er wat van durfde te zeggen!!! En misschien had je politie toch moeten bellen, maar kan me ook voorstellen dat je misschien dacht dat dat nu geen nut meer had.
Ja, heb ook aan haar kenteken gedacht, maar ik wist niet zeker wat haar auto ws. Ze stond best wel een stuk van ons vandaan namelijk, in eerste instantie. Ze trok het joch aan zijn oor toen hij midden op straat stond en toen rende hij dus huilend tussen 2 auto's in. Daar ging ze verder met tieren. Ik wist dus niet zeker of ze úberhaupt met de auto waren...
Vind het slecht dat je niet gebeld hebt ja.. 'ze beukt op hem in' zeg je.. Je stapt wel op haar af, maar politie bellen doe je niet.. Ik snap dat je geschrokken bent hoor, zou ik ook zijn, ongetwijfeld.. Maar ik vind het raar dat je niet belt, want wat kan de politie nou doen? Nou niks als je niet belt Je hoort het dan vanzelf, maar dan heb je elk geval iets gedaan..
Nou, hier vandaan een compliment voor wat je gedaan hebt. Misschien beseft ze mede door jou later wel dat ze zo achterlijk gedaan heeft. En er zijn genoeg mensen die alleen kijken, ik zou niet weten wat ik zou doen. Maar je hebt het goed gedaan!
Nou, ik vind het heel goed dat je de ballen hebt gehad om haar aan te spreken! En ja, misschien had je idd de politie wel kunnen bellen, maar goed, op zo'n moment ben je natuurlijk ook flabbergasted en handel je soms anders dan je achteraf zou willen dat je gedaan had.
Oeeelalaaa, niet gaan vechten dames... Ik vind ook dat je beter ff de politie het kenteken had kunnen doorbellen en de situatie. Maarja, als dit, als dat, daar heeft niemand wat aan. Ik vind het al heel wat dat je er wat van durfte te zeggen hoor.
Nee, daar ben ik dus ook bang voor. Dat mens is niet voor rede vatbaar. En wat zou de politie doen, waarschijnlijk niks, maar ja, dat weet ik nu dus ook niet. Tsja en ze liep dus weg. Ik was zelf ook best wel een beetje angstig, mede omdat ik mijn dochter bij me had. Tegen de tijd dat de politie er zou zijn geweest was dat mens allang gevlogen. En ik ga haar echt niet tegenhouden, daar ben ik echt teveel schijterd voor...