Hai meiden! Ik was even een paar dagen druk ivm het VIEREN dat het niks ernstigs is. Ik had een super lieve verpleegster die de mammografie deed. Ze deed alles heel rustig en met beleid, ben nu nog wel bont en blauw maar dat komt meer door het apparaat dan door haar. Daarna moest ik weer terug naar de wachtruimte voor ik bij de arts geroepen zou worden. We werden geroepen en toen bleek dat er nog een echo gemaakt moest worden, ok dat hadden we niet verwacht, toen ging er nog van alles door mn hoofd heen van 'oh jee zie je wel, het is niet goed' maar toen kregen we de echte uitslag! Het is een vetknobbel die tegen een zenuw aan zit te drukken, dus vandaar de pijn die ik eraan heb. Nu moet ik 2 maanden afwachten, of hij verdwijnd, of hij blijft het zelfde of hij versteent, het laatste daar is een kleine kans op. Wel hebben ze een punctie gedaan om het zeker te weten dat het goedaardig is dus dat is nog even af wachten maar we gaan uit van het positieve. Dus dank jullie wel allemaal voor het duimen!!!
Hoi, dat is goed nieuws! Ik heb een tijdje geleden een mammografie en echografie gehac. Het is altijd fijn om te horen dat het niks ernstigs is! Fijn weekend!