"Slaapknuffel"

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ctje1987, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Mijn vraag: mijn zoontje slaapt al vanaf dat hij heel klein was met Nijntje Beethoven: een Nijntje knuffel die een minuut of drie Beethovenmuziek speelt. Hij wordt hier echt rustig van en het helpt hem om in slaap te vallen.
    Het "probleem" is dat het muziekje maar 3 minuten speelt en hij elke keer opschrikt als het muziekje afgelopen is (tijdens de fase van het inslaap vallen) en dan begint hij te huilen.

Nu heeft hij bij mijn zus thuis "kiekeboe konijn" van Vtech. Dit konijn kun je op de slaapmodus zetten en dan knippert er een klein lampje en er speelt een zacht muziekje (helaas maar 1 minuutje). Ik merk dat mijn zoontje wel erg rustig wordt van het lampje in combinatie met het licht.

Weten jullie misschien iets dat wat langer aan blijft? We hebben zo'n projector voor op het plafond, maar in zijn kamer zitten er houten balken aan het plafond en zie je de lichtjes niet echt.

Bestaat er een knuffel (oid) met licht en geluid die wat langer dan een minuut of 5 aan blijft?

Bedankt alvast!!

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bij de action hebben ze zo,n plafond projector die 30 min opera muziek speelt. 10 euro geloof ik..

3. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Zo'n projector waren hier teveel prikkels. Daar ging ze juist niet van slapen. Wij hebben zo'n klein ding van chicco geloof ik aan haar bed hangen. Speelt een minuut of 10 met licht. Er zit een klein knuffeltje op.

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Op onze babyfoon zitten 5 verschillende slaapliedjes en die speelt zo'n 15 minuten, ideaal! Ook kan ik hem boven, op haar kamertje aan zetten en beneden. Kan hem natuurlijk ook eerder stoppen. Als wat onrustig is werkt dit heel goed, met licht was S ook teveel afgeleid.

Het enige nadeel is dat je het liedje ook door de ontvanger hoort die beneden staat.. Maar dan worden papa en mama ook lekker rustig ;)

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb deze voor mijn dochtertje. Speelt 2 muziekjes, om en om, lampjes gaan dan langzaam aan/uit. Kunt 'm ook alleen op lampjes zetten. Hij speelt ongeveer kwartiertje. Geen knuffel, maar wel langer dan paar minuten muziek. Mijn dochter vind hem geweldig, speelt er ook mee als ie uit is.

bol.com | Goedenacht maan / jongen,Chicco | Speelgoed

Heb trouwens bij onze wibra eens zo'n zelfde gezien, was stuk goedkoper dan deze van bol.com.

6. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Ewan het slaapschaap-

Dit schaap speelt 20 minuten. Ons zoontje heeft er heerlijk mee geslapen. Volgens mij is hij nooit wakker geworden als het muziekje ophield. Misschien een idee? :)

7. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Wij hebben ook die Goedenacht Maan, heel fijn!
    En ik zag ze van de week bij de Action hier liggen voor een paar euro!!

8. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ja die bedoel ik haha.. ;)

9. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben de v tech beer nina en nano deze kun je zelf je muziekjes kiezen door hem aan de pc te koppelen. Hij heeft 5, 15 of 30 minuten muziek. En vele andere leuke opties het hartje van de beert geeft op maat van de muziek licht.

10. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar jij hebt zeker ook van alecto?

Ik ben er ook tevreden over inderdaad. Zoontje gaat in principe gewoon z'n bed in maar als het inslapen moeilijk gaat dan is dit ons geheime wapen ;) en omdat ze zo lang duren slaapt hij voordat het liedje af is. En inderdaad ook handig dat je het beneden kan aan/uitzetten.

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel erg bedankt, hier kan ik zeker wat mee! :)

12. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Haha idd van Alecto! Ben er ook erg blij mee! Buiten het muziekje vind ik het ook fijn dat die temperatuur van de kamer aangeeft!

13. Leonora86

Leonora86 Actief lid

29 jan 2014
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zetten savonds altijd het 13 minuten durende liedje 'Lullaby fisher price' aan op de iPad op Youtube. Heerlijk rustgevend. Er is zelfs een 2 uur durende versie maar dat is een beetje teveel van het goede;)

14. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook ewan het slaapschaap, we zijn erg blij met het schaap en de geluiden vind ik zelf ook rustgevend (wel fijn als je er zelf naast ligt)

15. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb het zeepaardje van Fisher Price, dat geeft licht en heeft verschillende melodieën en "water" geluid.

Deel Deze Pagina