Knobbel onderarm

Discussie in 'De lounge' gestart door Kylie1986, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik knijp hem een beetje, ontdekte dinsdag een knobbel op mijn onderarm..
    Woensdagochtend de huisarts gebeld en mocht om 11.30u al langskomen. Had een vervanger waar ik niet zo kapot van ben..
    Hij voelen en wroeten, terwijl ik zei dat het zeer deed.
    Volgens hem was het nauwelijks voelbaar, nou ik, mijn man, moeder en zusje voelen hem duidelijk zitten.
    Hij ligt volgens hem te diep..
    Heb je je misschien gestoten? Nee, 100% zeker van niet. Aan de huid is niets te zien en je hoeft normaal maar naar mij te kijken en ik heb al een blauwe plek..
    Nu weggestuurd met dat ik 3-4 weken moet wachten en dan eventueel een echo..
    Dat worden lange weken. Iemand ervaring hiermee?
    Het lijkt los te liggen, maar het is lastig voelen omdat het dus nogal diep ligt..

2. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Heb je het gevoel dat je niet serieus wordt genomen en twijfel je aam de mening van de (vervangend) huisarts?

In dat geval zou ik nog eens bellen en vragen of je eigen ha er misschien even naar kan kijken.
    Is je goed recht toch?

Aan de andere kant..
    Als deze ha had gedacht dat het ernstig zou zijn (levensbedreigend) of wat dan ook dan was je al lang wel doorgestuurd.

Ik heb het ooit eens gehad met iets dat achteraf migraine bleek te zijn en zelf maakte ik het net even wat erger door er continu mee bezig te zijn. Vond dat de deze vervanger er wel heel luchtig over deed en alle vragen aan mij zelf al bijna beantwoordde.
    Week later weer gebeld en eigen huisarts was het eens met de vervanger en toen was ik gerustgesteld en was het al een stuk minder.

3. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Waarschijnlijk twijfel je aan de vervanger omdat je hem niet moet.
    Had je het advies aangenomen als het van je eigen huisarts was?

Je kan 2 dingen doen:

Doen wat je geadviseerd is

Of

Je eigen huisarts bellen

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn vriend had vorig jaar een knobbel op zijn bovenarm. Ook echo's laten maken maar het moest uit zichzelf weer weggaan. Na 2 weken ofzo weer naar de huisarts gegaan omdat hij het toch niet vertrouwde, bleek hij de kattenkrabziekte te hebben. Die infectie was ingekapseld vandaar die knobbel.

5. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Mijn man heeft heel vaak bulten in zijn arm, bij hem zijn het lipomen. Ze kunnen geen kwaad, maar wel pijnlijk zijn als ze op een rotplek zitten. Hij heeft er dan ook een aantal laten verwijderen.

Als je je veel zorgen maakt zou ik vragen of je eerder voor een echo mag.

Deel Deze Pagina