Knobbel op bil

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Zo genant, ik wil niet dat iemand naar me reet kijkt laat staan dat ze ermee gaan experimenteren

2. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja gek he, ik ben nooit kleinzerig, heb al vanalles gehad, fistel, ingegroeide teennagel, operatief een cyste verwijderen het boeide me allemaal niet, maar juist omdat die bult zo pijn doet ben ik bang dat het alleen maar erger word.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Geloof me, je zal opgelucht zijn.

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Neem maar van mij aan ik geloof je nog niet

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik ben net zo. Als ik iets heb los ik het liever zelf op. Niet altijd even verstandig haha. Als je daar weggaan ben je blij dat je bent geweest. Nog even volhouden.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ben je inmiddels geweest?

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ben ook benieuwd?

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja ben net terug, ik heb idd een abces, maar hij is niet rijp genoeg om open te snijden. Ze denkt dat het hetzelfde verhaal is als met mijn fistel 2 jaar geleden dat die vanzelf open springt, ik moet babberen in een warm bad dat neemt de druk weg en kan het door open gaan, ook heb ik antibiotica zodat het niet groter word naar de anus toe. Moet morgen wel terug want ze wilde me nog even zien voor het weekend

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Spannend!! Succes en hopelijk ben je er snel vanaf...!!!

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meid wat rot!
    Ik heb dit bijna elk jaar wel...

Ze kunnen ook de fistel wegsnijden...Maar mijn ex had dit en NO WAY dat ik dat ooit laat doen!!! Een groot gapend gat waar elke dag verband ingestopt en uitgehaald moest worden! Brrrr

en 9 van de 10 x komt het gewoon terug...

dus als ze dat gaan opperen... denk er goed over na! Hoop dat de antibiotoca het de kop in drukt, hier is hij nog nooit gesprongen doordatik op tijd om antibiotica vraag (ik hoef niet eens langs te komen omdat ze weten dat ik precies weet wanneer ik er last van heb ;))

Suc6!

11. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb 2 jaar geleden een fistel gehad, die was vanzelf open gegaan maar operatief moest heel veel verwijderd worden, iedere dag spoelen en volproppen met verbrand idd, het is nu net een paar maanden genezen. Wat je al niet allemaal kan krijgen he het is gewoon absurd. Toen ik ontdekte dat die fistel openging wist ik niet eens dat het woord fistel bestond en dacht ik dat ik een of andere bacterie worm had van een ander land ik dacht echt dat ik afgeschreven was.

Deel Deze Pagina