Ik heb geen idee wat ik precies wil met mijn topic, maar ik heb veel stress, want kom er net achter dat ik tussentijds bloedverlies heb! Op het moment lijkt het op een soort spotting. Ik heb een koperspiraal en heb hierdoor een menstruatie van 8/soms 9 dagen. Vandaag zit ik op dag 12 van mijn cyclus. Ik ervaar nu ook veel menstruatie-achtige klachten (krampen en voornamelijk pijnlijke borsten). Ik heb geen seks gehad de afgelopen dagen. Ik lees dat stress een orzaak kan zijn van tussentijdse bloedingen en laat ik daar nou veel last van hebben de afgelopen tijd... Maar toch blijf ik dit heel eng vinden Ik ga sowieso om een uitstrijkje vragen bij de ha, maar moet helaas tot maandag wachten. Wie herkent dit en kan mij enigzins geruststellen?
Eenmalig tussentijds bloedverlies is niks om je zorgen om te maken. Vanwaar die stress? Ik begrijp niet zo goed waar je je nu zo'n zorgen om maakt. Ik denk dat elke vrouw dat wel eens heeft. Meteen een uitstrijkje laten maken is ook echt niet nodig. Maar als je dat geruststelt moet je het gewoon doen. Weet wel dat dit van je eigen risico af gaat. Maak je niet zo'n zorgen. Dat overkomt iedereen wel eens en betekend niets.
Wat @Evanesco zegt inderdaad. Maak je alsjeblieft niet te veel zorgen om eenmaal tussentijds bloedverlies.
@Evanesco, was heel benieuwd hoe het is afgelopen met de vriendin van de vader van je kids. Ik kon niet op je profielpagina dus kan het alleen zo vragen als je het wil zeggen natuurlijk. @Manana eens met bovenstaande meiden.
Je bent al de 3e of zo die hier in korte tijd een topic over opent. Ik snap de stress eig niet zo, ze denken allemaal meteen dat ze weet ik veel wat voor ergs hebben als ze een enkele keer spotting hebben. Probeer gewoon rustig te blijven en kijk het een paar maanden aan. Je lijf is geen machine. Chill
Ik heb dat ook wel eens een paar keer gehad. Had te maken met mn eisprong.. Toen ik voor iets anders bij de huisarts was even nagevraagd. Die dacht precies het zelfde. Ben het met anderen eens . Even proberen te ontspannen en vooral niet googlen.
Niet op mijn profiel nee? Geen idee hoe dat zit. Lief dat je er aan denkt. Maar we zijn nog in gesprek hier over. Veel over gehad, hij lijkt het niet echt te begrijpen. Dus ik kaart het wel geregeld weer aan. Sorry voor het vervuilen van je topic TS
Ja TS sorry, nog even een reactie zo omdat ik Evanesco niet anders kan bereiken. Daarna laat ik je topic met rust . @Evanesco Ik krijg deze melding sls ik op je profiel klik: Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken.
Ik heb standaard tussentijdse bloedingen, heeft te maken met mijn eisprong. Zeker als het eenmalig is zou ik me niet zo druk maken en er al helemaal geen uitstrijkje voor laten maken, dat doe ik alleen als het echt echt echt nodig is, het is namelijk niet zo mijn hobby
Kan een spiraal ook niet voor zulke symptomen zorgen? Hoor wel vaker dat vrouwen tusendoor bloedingen hebben met een spiraal.
Spotting is vrij normaal bij een spiraal. Zou me er verder geen zorgen om maken. Maar voor je eigen gevoel zou je inderdaad langs de huisarts kunnen gaan.
Bedankt voor de reacties allemaal. Het is dat mijn lijf zo raar doet de afgelopen tijd dat ik er niks meer van snap. Heb sinds vorige maand ook veel meer pijn vlak voor mijn menstruatie. Pijn wat ik echt weg moet puffen... Zou door de spiraal kunnen komen, maar had voor mijn laatste zwangerschap 4 jaar een koperspiraal en nergens last van. Ik ga het iig met de ha bespreken.
Ik heb meerdere malen een koperspiraal gehad. Ik heb nu een ander soort koperspiraal en heb ook meer last van spotting nu (bij de vorige koperspiralen nooit gehad). De huisarts gaf aan dat het soort spiraal die ik nu heb, daar ook bekend om staat. Ook heb ik meer last van kramperig gevoel, maar omdat ik al in een voorstadium van de overgang zit, weet ik niet of het daarvan is, of dat dat ook door het spiraal komt. Het komt inderdaad vaker voor dat je langer doorvloeit of spotting hebt, zonder dat daar een directe aanleiding voor is. Maar als je geruststelling wilt, zou ik ook even een afspraak bij de huisarts maken.