knobbel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jelly, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    hey ladies

Ik ben ruim 4 maand geleden bevallen van een zoontje kian. Onlangs voelde ik onder mijn borst (zeg maar overgang borst - ribben... tussenin)
    een rijstkorreltje. Was niet pijnlijk, dus maakte me geen zorgen. Ik vroeg de dokter ernaar te kijken en die vertelde mij dat het ging om een talgkliertje. Sinds een paar dagen is het talgkliertje echter groter geworden en ook pijnlijk geworden. Lijkt wel een ontsteking... maar ja, mijn bh zit er dan natuurlijk ook heel de tijd op te drukken.
    Ik maak me zorgen, maar durf eigenlijk niet meer terug naar de huisarts. Weten jullie mss of een ontstoken talgkliertje vanzelf weer over gaat? Pliesssssss...

xxx
    jelly

2. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Het ging duidelijk om een talgkliertje en niet om een gezwel of zo, zei hij! NIets om me zorgen over te maken, omdat het dan ook niet echt in de borst zelf was

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gewoon nog een keer gaan. Je betaalt er genoeg verzekering voor.

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb ervaring met talgklieren die ontstoken zijn.. Niet echt lekker, kan ook zeer pijnlijk zijn! Maar op een gegeven moment ontploffen ze gewoon en zakken ze weer in. Zelfde als met een ontstoken haarzakje.

Als je het niet vertrouwd: altijd naar de huisarts!
    sterkte!

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik heb ook een knobbel onder mijn borst en dat is een melkklier die opzwelt. Vooral als ik ongesteld moet worden. Daarna wordt hij weer dunner. Is een röntgen en echo van gemaakt maar kan geen kwaad.

Deel Deze Pagina