Ik ben nu 9 weken geleden bevallen van ons kleine meisje. Ik merk dat ik af en toe van alles voel in mijn borst. Onder de douche voelde ik het, het is niet echt een knobbel, meer verdikkingen. Zijn dit de melkklieren, hebben meer dames dit? Schrok me natuurlijk een hoedje. Ik geef geen borstvoeding maar flesvoeding. Ben benieuwd naar jullie reacties. Grt Claudia
hey hey Denk dat dit idd je melkklieren zijn die vol zitten met melk. Als je onder de warme douche staat en er zachte over masseerd lopen ze weer leeg. Je kunt ook voorzichtig z'n knobbeltje vastpakken en wrijven dan verwijnt het ook. Ze zeggen dat je er niet in mag knijpen , waarom weet ik zo ook niet
Ja ik heb dat ook, harde dikke bulten in mijn borsten, vooral als ze heel vol zitten! Ik duw er altijd op richting de tepel (masseren) en natuurlijk de kleine aanleggen dan lopen ze gewoon leeg!
Oh lees nog een keer en lees dat je fv geeft... Heb je ook wat gekregen zodat de bv stopt? Anders idd onder de douche leeg masseren wil wel helpen! Sorry ben soms een beetje wazig dus had het eerst niet gelezen!
Als je ervan af wilt, zou ik juist niet leeg masseren: dan stimuleer je je productie en blijft het zo. Ik denk dat je gewoon nog wat last hebt vab stuwing, maar dat hoort vanzelf over te gaan als er niet uit je borsten gedronken wordt...