haj meiden moet me hard al weer luchten, ik ben na de bevalling niet echt meer om sex gaan geven en aangezien ik nu ook nog net AD slik en niet lekker in me vel zit, heb ik er weinig zin in gebeurt wel eens maar niet veel, mijn vriend heb iejde dat iej sex verslaafd is, en wil liefst elkedag maar nou is het zo. als iej paar dagen niks hebben gedaan, gaat ie elke keer laten merken met uitspraken dat hij wil of weet ik ut wat waar ik knetter gek van wordt en hij weet juist als iej zo loop te zeggen en laten merken en alles dat ik dan juist geen zin heb omdat soort van zeuren vind, wat moet ik hier mee? hoe erger dat word hoe minder zin ik krijg:S is dat gek
ja zo zijn mannen soms... die van mij wil ook wel elke dag en op een gegeven moment heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij geen recht op sex heeft omdat we toevallig een relatie hebben en dat ie er juist voor zorgt dat ik minder zin krijg (niet echt aantrekkelijk zo een "zeurende" man). Het is iets waar we samen van moeten genieten en anders maar niet... Nu hoor ik hem er niet meer zo vaak over. Toevallig hebben we deze week wel weer 2x sex gehad (meestal op mijn initiatief want hij durft het bijna niet meer te proberen haha) maar het kan ook zo een paar weken niks zijn...
gewoon net doen alsof je die uitspraken niet hoort of gewoon erop antwoorden dat als ie door blijft zeuren het niet sneller komt. Gelukkig is het hier omgekeerd hier ben ik degene die het meeste wil en hij juist niet
Maar jullie wilden toch naar de huisarts gaan omdat hij te snel klaarkomt (nav je topic in de Lounge). Misschien kun je dan ook meteen dit bespreken.
sja als je man heel snel klaarkomt lijkt het me helemaal geen bal aan. Logisch dat je dan geen zin hebt, het moet wel leuk zijn natuurlijk!
ik vind het hierboven wel een rare reactie hoor!! als je man snel klaar komt kan je daar toch met ze 2en aan werken * en ook dat kan leuk zijn*
en persoonlijk zou ik er ook niet blij mee zijn als mn man er een half uur over deed bij wijze van spreken
een half uur? Dat is toch niet lang? Haha mijn man kan het wel langer volhouden hoor! Zolang we maar plezier hebben... Kijk als je man snel klaarkomt oke, maar in het andere topic stond dat haar man echt na 30 sec al klaarkwam... en ja dat is niet zo veel aan dan he...
Mijn man heeft absoluut geen zin meer in sex. Ik merk op geen enkele manier, dat hij het mist ( we hebben nu sinds een week of 6 niet meer gevreeen) Ik heb in het begin ( na de bevalling) echt geprobeerd om met hem te knuffelen. Heb hem erop aangesproken of we het binnenkort eens zullen proberen, maar hij laat op geen enkele manier merken, dat hij er zin in heeft. Mijn man is het tegendeel van sexverslaafd... En ik baal als een stekker, omdat ik me niet meer aantrekkelijk en begeerd voel... Klote...
jemig je bent pas 3 weken geleden bevallen zeg... pfff geen drama hoor als je 6 weken niet vrijt lijkt me een beetje oppervlakkig..
nou dat vind ik pas een vreemde reactie IMD! Ik snap het wel van Neisha, mijn man heeft ook altijd zin en hoewel dat irritant is, voel ik me wel altijd begeerd door hem. 6 weken is inderdaad niet lang en ik snap wel dat jullie nog even moeten wennen. Ik zou nog even een paar weekjes wachten als ik jou was!