Onze auto moet weg Moeten spontaan opeens hele dure dingen aangebeuren. En dat is die helaas niet meer waard. Nu zijn we dus op zoek naar een betaalbare auto. Liefst met 3 losse stoelen achterin ivm 3e kindje wat op komst is. Ook een auto die niet zwaarder weegt dan 1350 kg omdat we diesel willen/blijven rijden. En de wegenbelasting dan 110 euro per maand is ( betalen we nu ook) Als het even mogelijk is ook nog een leuke kofferbak. Onze oog is gevallen op een -ford c-max diesel - chevrolet tacuma (lpg-g3) Wie heeft er toevallig ervaring met 1 van deze 2 autos? en wat zijn de voor en nadelen? of iemand nog andere goede bruikbare tips
wij hebben nu een dacia logan mcv - een zéé van ruimte achterin plek voor 3 stoeltjes, maar eventueel ook te koop als 7 zitter. En niet te vergeten: Relatief licht van gewicht! Hij bevalt hier erg goed, maar ik heb geen ervaring met een diesel..
Wij hebben een Ford Focus station. Heerlijk veel ruimte en relatief goedkoop. Voor de 1.6benzine betalen we 40euro in de maand aan wegenbelasting.
wij hebben een citroen axsara picasso super auto 3 apparte zitplaatsen achterin en een grote kofferbak wij hebben een tacuma gehad maar wat zijn dat slechte dingen zeg zitten ook niet fijn ford focus ook gehad super auto maar ik vind met de kinderen de hoge instap wel heel fijn
Ik weet niet wat hij weegt, maar mijn collega kwam met een Mazda MPV aan. Schijnt niet al te duur in aanschaf en onderhoud te zijn. Wat hij dus qua diesel / wegenbelasting doet weet ik niet.
wij hebben een renaul megane station [diesel], een ruime auto, kunnen makkelijk 3kinder stoeltjes achterin. en als je als volwassene achterin zit heb je ook nog iets van 20cm been ruimte [bij mijn lengte 1,70] de kofferbak ik ook lekker ruim, kinderwagen[met kinderwagenbak] en boodschappen krat en tassen kunnen met gemak in de kofferbak.