Ik heb de uitslag en die valt gelukkig mee. Er zijn geen uitzaaiingen en het blijft bij die ene chirurgische ingreep (ze hoeven er dus niet af ) Hiermee wordt mijn perspectief op zijn gunstigst. De nabehandeling valt helaas niet mee, bestralingen en chemo. Wat een hoop reacties heb ik gekregen! Wat lief! Ik ben even niet te vinden geweest op zp, was met hele andere dingen bezig. Maar nu weten jullie dan ook wat er uit is gekomen.
Gelukkig zijn er verder geen uitzaaiingen gevonden, een hele opluchting! Heel veel sterkte met de chemo en de bestralingen. Het gaat inderdaad zwaar worden, maar je vecht je er vast doorheen. Hou je taai!
Redelijk positief nieuws, fijn! Ik kan me voorstellen dat het toch wel een opluchting is, dat 'ze" er niet af hoeven... sterkte in de komende tijd... knuff Pluisje
Gelukkig een relatief goede uitslag! Heel veel sterkte met de behandelingen, lijkt me zo heftig... Je noemt het dan wel nabehandeling maar ik denk dat dat helemaal niet zo voelt, je zit er nog middenin. Hoop dat je jezelf met vrienden en familie er goed doorheen kan slaan.
Wat een opluchting dat je geen uitzaaiingen hebt, en ook wel fijn dat je je borsten mag houden Het zal wel een pittige nabehandeling worden, hoeveel chemo's moet je krijgen? Heel veel succes met de behandelingen lieverd, je bent een sterke vrouw
Wat een opluchting voor je! Veel succes met wat nog komen gaat. Ik wens je een lang gelukkig en vooral gezond leven toe.
Heel veel stertke en succes met de behandelingen.. mooi nieuws dat het niet uitgezaaid is! Sterkte!!!
ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat. Heb het helaas ook van heel dichtbij meegemaakt (mijn moeder) sterkte.