Leuke bijverdienste gezocht

Discussion in 'De lounge' started by Jannieke, Apr 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Ik zou een leuke bijverdienste willen...
    Op maandag en woensdag werk ik niet dus zou het perfect gaan. Ik wil geen poetsbeurd want dat doe ik al 20u in de week en vind ik best genoeg! Om te poetsen wel te verstaan ....
    Ik zou dus graag iets bijdoen, al is het strijken want da doe ik wel graag.
    Of iets kwa inpakkers ofzo ... Iets van thuis uit.
    Wil ook niet gaan liggen leuren met producten en party's gaan houden.
    Wie weet iets leuk?? Of wat doen jullie?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik verkoop magneetsieraden naast mijn werk erg leuk!
    Op markten, party's en via webshops maar ja dat wil je niet zeg je dus dan heb je aan mij niks ;)

3. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Maak je die zelf dan?? Of via wat of waar haal je die??

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

In lokaal krantje je aanbieden als strijkster?
    Of thuiswerk bedrijven aanschrijven

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Tsja je wilt wel heel veel dingen NIET dus ik zou zeggen, kijk eens naar wat je leuk vind en wat je hobby is en doe dat. Het loopt al heel snel uit de hand hahaha

Ik heb dat met fotografie maar mijn buurvrouw heeft dat bijvoorbeeld met taarten maken. Ze maakt een paar keer een taart voor iemand en het gaat als een lopend vuurtje! Ze heeft genoeg bestellingen om in haar zwangerschapsverlof lekker bezig te blijven. En de overbuurvrouw heeft dat weer met schilderen en zo hebben we nog een timmerman in de buurt wonen, we hebben een hele ruilhandel hier hoor! hahaha En het belangrijkste is dat je het LEUK vind wat je doet. Dan is het makkelijk verdiend natuurlijk!

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Ik verkoop bodywraps. Hoef je niet via party's te doen, maar kan wel.
    Voor vragen stuur maar een pb.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nee dat is via een bedrijf.. Je koopt ze in met een bepaald kortingspercentage en dan verkoop je het

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja die heb/had ik ook..
    Maar die mogen niet verstuurd worden en dan vind ik het al minder aantrekkelijk en omdat er ook veel tijd in gaat zitten met klanten bezoek of klanten thuis ontvangen et
    Dan doe ik liever de sieraden presentaties etc maar dat is persoonlijk ;)

9. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Ja klopt dat er wel wat tijd in gaat zitten, maar bij sieraden vond ik in het begin teveel investeren. Van je winst 'moet' je sieraden kopen om te laten zien, dus dat duurde me te lang haha.
    Maar denk dat het bij elk product waarbij je party's kan geven wel een leuk zakcentje kan opleveren. Er zijn zoveel van zulk soort bedrijven.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Dat is bij ons niet het geval..
    Omdat je eerst drie keer een activiteit mee gaat doen waarbij de omzet voor de toekomstige distributeur is.. Zodat je daar wat spullen van kan inkopen zodat je niet eerst zelf je geld moet investeren maar zodat je al budget hebt en dan is het maar net hoeveel jij wilt hebben.

Share This Page