zindelijk maar zo vaak moeten

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by joel, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    mijn zoontje is nu goei 2a 3 wken zindelijk. t poepen gaat sinds een week goed maar nu moet hij zo vaak op een dag plassen en heel vaak klein beetje dan weer grote plas,. ook mijn buurvrouw zei t vandaag. urine heb ik al laten controleren en was goed, tja ze vroeg of hij afviel want dan moest k ff terug bellen maar dat is niet. maar heeft iemand ervaring ermee.

wacht hij gewoon niet lang genoeg of is t een spelletje van doortrekken,. want had potje al gepakt dat ik t ook zie en is ooit nog minder als wat er in een dop past van frisdrank

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Dat is hier ook een hele tijd zo gegaan, soms wel 30 miniplasjes op een dag ofzo. Wordt vanzelf minder ;)
    Ze moeten nog leren aanvoelen, door/uitplassen en in het begin is het natuurlijk allemaal nog leuk en interessant!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

is heel normaal, later gaat dat weer over.
    Het is nog nieuw, dus leuk en/of ze zijn nog bang dat ze in hun broek plassen. In het begin ging mijn dochter ook heel vaak, maar zij deed het omdat je zo leuk wc papier in de wc kon gooien

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Is heel normaal. Stimuleren om lang te blijven zitten kan wel helpen. Boekje lezen, sticker extra plakken bij grote plas etc. Na enige tijd (weken / paar maanden) moet het vanzelf over gaan. Gaat het niet over, dan de huisarts in schakelen

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Zie hierboven. Misschien drinkt hij trouwens veel?

6. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    bedankt nou op dagen dat ij weinig drinkt gebeurt t ook want let wel op¨maar bedankt. zal t langer zitten stimuleren

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Mijn dochter is sinds een week zindelijk en hier gaat het precies zo. En soms komt er ook gewoon niks. Afvegen, papier weggooien en doortrekken doe ik allemaal zelf dus daarom is het niet. Denk inderdaad dat ze moet leren om het aan te voelen, doorplassen, uitplassen enz wat hierboven ook al wordt gezegd.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Dit deed mijn dochter ook. Ik deed op sommige ochtenden niks anders dan haar op de wc helpen. Het leek wel of het 's middags wat afnam. Ze moet nog heel vaak plassen en het liefst zodra je een winkel in gaat. ;)

9. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ja idd overal wc zoeken hah deden wij vroeger zei ons mam maar hier is t in middag meestal vaker maar ja maar net op psz zeiden ze t ook dus

Share This Page