Knobbeltje naast borst...

Discussion in 'Borstvoeding' started by Speklapje, May 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Speklapje

Speklapje Actief lid

Jan 6, 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey

Ik heb mijn zoontje maar een paar weken gevoed via de borst. Daarna ging het niet meer.

Nu voelde ik net onder de douche een knobbeltje naast me borst op me ribbenkast. Net onder me oksel. Het is ter grootte van een vinger topje en beweegbaar maar kan het niet beet pakken. Het doet ook geen zeer en je ziet niks aan de buitenkant.

Iemand enig idee. Ik ben gelijk in de stress dat het iets kwaadaardig is... we gaan nu net het weekend in een kan maandag pas bij de dokter terecht

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Misschien melkkanaaltje wat verstopt zit.... Gewoon even maandag bellen met de dokter voor de zekerheid.

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,400
    113
    Female
    Broek
    Klinkt mij als een opgezette lymfeklier. Zou me er geen zorgen over maken.

4. Mommyplus

Mommyplus Actief lid

Jul 22, 2014
    358
    0
    16
    Heb ik ook gehad na mijn tweede. Na het stoppen had ik twee van die bultjes. Gladde knobbeltjes die je niet kan pakken, in de buurt van mijn oksel.Was best wel ongerust. Net een collega bij wie er borstkanker was ontdekt.
    Huisarts heeft me doorgestuurd voor een echo. Al dacht zij wel dat het lymfekliertjes waren. En dat was ook zo.

Dus denk niet dat je iets ernstigs hebt maar zou er wel even mee naar de huisarts gaan. Als je knobbeltjes voelt zou ik dat altijd doen.

Share This Page