Hey Ik heb mijn zoontje maar een paar weken gevoed via de borst. Daarna ging het niet meer. Nu voelde ik net onder de douche een knobbeltje naast me borst op me ribbenkast. Net onder me oksel. Het is ter grootte van een vinger topje en beweegbaar maar kan het niet beet pakken. Het doet ook geen zeer en je ziet niks aan de buitenkant. Iemand enig idee. Ik ben gelijk in de stress dat het iets kwaadaardig is... we gaan nu net het weekend in een kan maandag pas bij de dokter terecht
Misschien melkkanaaltje wat verstopt zit.... Gewoon even maandag bellen met de dokter voor de zekerheid.
Heb ik ook gehad na mijn tweede. Na het stoppen had ik twee van die bultjes. Gladde knobbeltjes die je niet kan pakken, in de buurt van mijn oksel.Was best wel ongerust. Net een collega bij wie er borstkanker was ontdekt. Huisarts heeft me doorgestuurd voor een echo. Al dacht zij wel dat het lymfekliertjes waren. En dat was ook zo. Dus denk niet dat je iets ernstigs hebt maar zou er wel even mee naar de huisarts gaan. Als je knobbeltjes voelt zou ik dat altijd doen.