We moeten een wensenlijstje samenstellen voor de 1e verjaardag van onze zoon. Dit op vraag van de genodigden van z'n feestje. Wat zouden jullie er allemaal opzetten? We hebben al wel enkele dingen, maar mss hebben jullie nog leuke inputs?
Ik had vooral veel boeken en houten puzzels Ben namelijk anti plastic en anti speelgoed die zingt knippert en feesr maakt. Bijv deze ook leuk - djeco klei, verf, puzzels - grimms puzzels, blokken - boeken ook voor later dus niet van die babyboekjes maar meer iets van : julia donaldson, elmer, grote kijkboeken heb je nooit genoeg - stapeltoren janod - trekdier djeco of janod - kinetic zand - grote tekenblok a2 - baspeelgoed van boon - houten auto, helicopter etc van haba of goki - leuke poef voor de kinderkamer - 3 sprouts speelgoed mand
*Toettoet autogarage *Toettoet auto's *Toettoet ambulance,... *Nino de beer (die praat, zingt. Je kan zelf vanalles instellen via de computer, ook de naam kan hij zeggen) * voelboek van rupsje nooitgenoeg * voelboeken van baby voelboekje (boerderijdieren, huisdieren,...) * grote simpele puzzels * zandbak, zwembad (die schelp) * speelgoed voor in de zandbak * ballen zijn ook altijd leuk * kinderservies
Niks, we gaan lekker op vakantie dus we vieren met z`n drietjes zijn eerste verjaardag. Heerlijk met ons eigen gezinnetje!!! Bovendien krijgt hij er toch nog niks van mee
Maar als ik dingen op een lijstje moet zetten dan zou dat houten speelgoed zijn, daar ben ik verzot op!!!
Kleding, zwembroekje, duplo, puzzels, prentenboeken misschien nog iets wat je al hebt, wat aangevuld kan worden (duplo, toettoet, keukentje) buitenspeelgoed.
Dit is wel een beetje spam(weet niet of ik het mag noteren) omdat het mn eigen lijn is maargoed het is een super leuk cadeau voor de eerste verjaardag. Een afwasbare/afneembare designslab van Miss en Mr. Baby, praktisch en het ziet er heel leuk uit.
Bedankt voor jullie leuke tips! Er zitten leuke dingen tussen. Aim, waar kan ik deze lijn bekijken? Heb jij een website?
Hoi, ja je kan alle nieuwtjes volgen via https://www.facebook.com/miss.en.mrbaby of kijken op Miss & Mr. Baby | Musthaves for stylish kids
De Fisher Price Rock & Rollin' truck is super leuk: https://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/bekende-merken/fisher-price/fisher-price-rockin-roll-truck/
- Toet toet garage - Toet toet ambulance - Toet toet autootjes - buitenspeelgoed - Silly billy slabbetjes - duplo - driewieler met duwstang - boekjes - speelgoedkist, heel handig om alles op te kunnen ruimen