hoi hoi,mijn ouders zijn binnenkort 30 jaar getrouwd en ik wil wel wat speciaals geven niet al te duur maar geen bos bloemen. hebben jullie misschien tips? ik vind t zo moeilijk. ik hoopdat iemand me kan helpen!!!
Tja... welk bedrag heb je in gedachten? En heb je ook broers of zussen? Misschien kun je een gezamenlijk cadeau geven, zodat je wel wat duurders kunt kopen.
Ik heb laatst voor mijn oma die 85 werd een taart laten maken door een van de dames hier op het forum. Was echt een heel leuk en lekker kado
Vriend had voor zijn ouders 30 flessen wijn cadeau gegeven met gepersonaliseerd etiket (zelfgemaakt) in de lijn van 'wijnjaar 1980 (jaar huwelijk) - Domein XXX (naam ouders)...
Leuke boom kopen en daar een geld boompje van maken ? dus met losse euro's, wat sliertjes er door heen en voila een mooie geldboom
nee geen broers en zussen....... ja ik wil eerst ideeen t bedrag maakt me nog even niet uit als ik iets erg leuk vind maakt me t niet zo veel uit laten we zeggen tot 75 a 100 euro
we zijn eruit de boom!!! hahahaha heeel leuk daar doe ik ze ook het meeste plezier mee en een envelop is niet leuk om te geven!
Ik lees ff mee mijn ouders zijn nl 35 jaar getrouwd binnenkort, en ik zit ook al te denken wat moet ik geven (evt met mijn 2 broers) dus meer tips zijn echt welkom! heb al een paar leuke gelezen zoals die wijn tip vond ik echt leuk (zal eens googlen)
Haha ik houd me ook aanbevolen voor meer tips. Mijn ouders zijn 23 juni maar liefst 40 jaar getrouwd Zit er zelf aan te denken om ze een musical met overnachting in scheveningen kado te doen. Maar ben er nog niet helemaal over uit. Dus graag meer tips.
Wij hebben mijn ouders toen ze 30 jaar getrouwd waren een ballonvaart gegeven. Is best prijzig maar je kan ook altijd een kadobon geven voor een bepaald bedrag voor de ballonvaart.