Succes morgen, ook ik had na de bevalling van mijn eerste een knobbel in mijn borst. 3cm lang en 1 breed, bleek ook een bindweefselknobbel te zijn. Zit er nog steeds en is niet gevaarlijk. Hoop dat het bij jou ook meevalt, weet dus uit eigen ervaring dat het veel met je doet!
goed dat je ha je heeft doorgestuurd! dat doen ze niet allemaal namelijk, en dat terwijl met geen mogelijkheid te voelen is vanaf de buitenkant wat het is, zeker niet voor een ha!!! toen ik 29 weken zwanger was voelde ik een knobbel. binnen een week had ik de ha, mammapoli en echo gehad en kreeg ik een goede uitslag. dus de onderzoeken gaan heel snel gelukkig!
Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is en hoop dat alles is meegevallen!! En nog belangrijker, dat de uitslag goed is!!
Nou meiden, sorry voor de wat late reactie.. Ik heb vanmiddag lekker in de zon zitten genieten. En dan vooral van het feit dat er hèlèmààl niks aan de hand is!!!! *doet vreugdedansje* Jeetje, wat een opluchting! Ik had toch meer schrik dan ik dacht, geloof ik... Eerst een kort gesprekje met de verpleegkundige, toen heeft zij even gevoeld, daarna de arts, toen een mammografie en een echo en daarna nog een kort gesprekje met de vpk. Met een uur en 20 minuten stonden we weer buiten! De mammografie was echt niet fijn, ik heb hele kleine borsten en de vpk moest echt trekken en knijpen om ze goed op de foto te krijgen. De echo was een fluitje van een cent. Degene die de echo deed zei al meteen dat het er goed uitzag, en dat had de arts bij de eerste keer voelen ook gezegd. Geen punctie dus, dat was niet nodig aangezien het een cyste is. Ze kunnen hem wel leeg zuigen, maar de kans is groot dat hij dan weer terugkomt en daar schieten we ook niks mee op. NAtuurlijk moet ik het wel goed in de gaten houden, zodra het gaat groeien of anders aan gaat voelen moet ik weer aan de bel trekken. Trouwens ook als ik andere knobbeltjes krijg, want dat kan dan best wel iets anders zijn. In elk geval: Ik ben BLIJ!!!!! En allemaal bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden, het heeft me goed gedaan!
moeilijk zeg! ik hoop dat het niks blijkt te zijn. idd erg knap dat ej toch een afspraak hebt gemaakt. Heel veel sterkte en we hopen op goed nieuws van jouw kant.
Fijn om te horen dat alles goed is! Wat moet dat een enorme opluchting zijn! Jij slaapt vast heel lekker vannacht!
Fijn Bluesky! Mijn zus is toevallig weer op controle geweest en haar is nogmaals gezegd dat als het iets ernstigs is dat het echt een keihard knobbeltje is, echt een harde erwt zeg maar, dus dan weet je dat. Nou jij lekker opgelucht! Groetjes, C